گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » این اسلامی راکه مادرست کرده‌ایم،هزاران بارازکفربدتراست !
این اسلامی راکه مادرست کرده‌ایم،هزاران بارازکفربدتراست !

این اسلامی راکه مادرست کرده‌ایم،هزاران بارازکفربدتراست !

آیت الله امجد دریک کلیپ  زنده در ۲۵ شهریور(سنبله ) گفت : این جمله را به گوش همه برسانید که این اسلامی که با سلیقه خودمان درست کرده ایم، هزاران بار از کفر نجس تر و بدتر است.

سخنان آیت الله محمود  امجد آنگاه که آیت الله علی خامنه ایی را سلطان جائر خواند و ایشان را عامل تمامی جنایاتی دانست که قبل و پس از سال ۸۸ علیه مردم شریف ایران انجام میشود موجب خشم برخی از روحانیون وابسته با دربار ولایت فقیه گردید . آیت‌الله محمود امجد، استاد اخلاق حوزه علمیه قم، در سخنانی که ویدئوی آن در اینستاگرام منتشر شد، گفت که دیگر نباید در برابر آیت‌الله خامنه‌ای سکوت  کرد. او رهبر جمهوری اسلامی، را مسئول تمام جنایت‌ها و کشته شدگان از سال ۸۸ به بعد خواند و از او خواست که توبه کند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانش به آیت‌الله خامنه‌ای گفت «مسئول همه این کارها و اعمالی که شده شخص شما هستی به خاطر استبداد رای و تا از این استبداد رای دست نکشید کار خطرناک خواهد بود»  اما این روحانی که تازه از جمع حواریون ولایت رو گشتانده است گفت : که ترجیح می‌دهد «در داخل کشور به جهاد اکبر، احقاق حق و ابطال باطل توفیق ‌یابم». او تاکید کرده که از «سکوت و مماشات» توبه کرده است. جهاد اکبر یا افضل، همان  شکستن سکوت و احقاق حق در برابر سلطان جائر است.

2 نظر

  1. این اسلامی که با سلیقه خودمان درست کرده ایم، هزاران بار از کفر نجس تر و بدتر است

    دقیق و درست. کاش این جمله را طالبان هم بخوانند

    • محسنی صاحب عزیز باسلام ! طالبان میدانند مگر در چنگ شبکه های استخباراتی که با نسخه دالر ی اهداف واستراتیژیی خویش را عملی میسازند افتاده اند . با تأسف که وضعیت چنین است سپاس از ابراز نظر تان

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا