گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » ترفـــند «لسـت سیـاه امریکا »
ترفـــند «لسـت سیـاه امریکا »

ترفـــند «لسـت سیـاه امریکا »

اگر فراموش نکرده باشید روسها در زمان حضور شان در افغانستان برای کشتن بعضی قوماندانان جایزه های بزرگ پولی گذاشته بودند، اگر چه (کی. جی . بی) یا اداره استخبارات شوروی سابق خیلی فعال و مجهز با وسایل همان عصر بود، اما در آن زمان مانند حالا تکنالوژی پیشرفته کشفی و استخباراتی کامپیوتری و هوشمند در دست نداشتند ناگزیر برای از بین بردن بعضی قوماندانان مشهور جهاد افغانستان جایزه گذاشته بودند، و اما ترفند «جایزه دهندگان!!»  با لست سیاه قراردادن و جایزه گذاشتن برای از بین بردن بعضی چهره های سیاسی/نظامی و بعضی رهبران در دو دهه اخیر برای چه و چرا برای از بین بردن یکتعداد چهره ها انعام گذشته بودند و آنها را به اصطلاح در لست سیاه گنجانیده بودند؟ آیا توان از بین بردن آن چهره ها را نداشتند و ندارند؟ برای اینکه این ترفند را بهتر درک نماید چند مثال زنده توام با طرح سوالات در از بین بردن وبه چنگ آوردن چند چهره را با شما درمیان میگذارم بعد خود درک خواهید کرد که این همه شامل ساختن درلست سیاه و گذاشتن انعام برای ازبین بردن «این وآن!» جز بازی های استخباراتی و ترفند های ماهرانه چیز دیگری نبود ونیست.اول. وقتیکه «جایزه دهندگان» بتواند از طریق سازش و یا کشفیات ذریعه تکنالوژی استخباراتی محل زندگی اسامه بن لادن را در عمق خاک پاکستان شناسایی نماید و چهره مورد نظر خود را از بین ببرد و داستان زندگی او را برای همیشه ختم نماید آیا از بین بردن سایر چهره های شامل لست سیاه برای شان مشکل است؟

دوم. وقتیکه «قاسم سلیمانی» ریس اسبق سپاه پاسداران ایران راازارتفاع بیست هزارفت مورد حمله قرار داده بتواند آیا از بین بردن «این و آن!» برای شان مشکل بود و است؟سوم. هرگاه انس حقانی را زنده از داخل یکی از کشور های عربی متحد خویش دستگیر و به زندان انتقال داده بتواند آیا برای شان گرفتاری «این و آن!» مشکل بود یا است؟چهارم. هرگاه ملابرادر را بتوانند دستگیر نمایند و به گردنش ریسمان بیاندازند گرفتاری سراج حقانی برای شان مشکل بود؟

پنجم. هرگاه بتوانند ملااختر منصور رهبر پیشین طالبان را که برای تفاهم با سران جمهوری اسلامی ایران رفته بود در اولین ساعات بازگشت از ایران از بیست هزار فت بالا هدف قرار بدهند پس هدف قرار دادن «این و آن» برای شان مشکل بود و است؟

ششم. هرگاه بتوانند ایمن الظواهری را در قلب کابل هدف قرار بدهند که حتی توته های گوشتش هم برای تست DNA پیدا نشود آیا از بین بردن «این و آن!» برای شان مشکل بود و مشکل است؟سوال اخیر اینکه آیا همین چهره های که در دو دهه گذشته در لست سیاه بودند و هستند یک زمان شریک فعال بازی های استخباراتی همین «جایزه دهندگان» نبودند و نیستند؟در فلم های هندی صد بار بچه فلم مورد حمله بدماش های فلم قرار میگیرد اما کشته نمیشود، زیرا اگر کشته شود داستان فلم ناتمام می ماند، بازیگران بزرگ هم تا زمانیکه به چهره های سیاسی و رهبران ناعاقبت اندیش مسلمانان نیاز دارند آنها را نه تنها نمی‌کشند حتی محافظت هم میکنند، بمجردیکه بدانند که دیگر از این چهره ها استفاده نمی‌توانند و یا آنها به دشمن بالفعل تبدیل شده اند فردای آنروز گلیم شان جمع است, برای اثبات این ادعا خوب دقت کنید:چون نقش بازیگری اسامه، ملا اختر منصور و الظواهری ختم شده بود و یا هم به دشمن بالقوه مبدل شده بودند به حیات شان پایان دادند، برعکس بازی جدید را با طالبان آغاز کردند انس حقانی، ملابرادر و سایر اسیران را از زندان ها باعزت و اکرام به دفتر قطر گسیل نمودند و فصل جدید از بازی ها را با این گروه آغاز نمودند، همین قسم بعضی چهره های دیگر را برای پلانهای بعدی فقط زیر زره بین دارند که چه وقت و چطور باز هم با آنها داخل معامله جدید شوند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا