گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » لجبازی طالبان وپاسخ سازمان ملل!آفتـــاب آمــــد دلیــــل آفــــتاب !
لجبازی طالبان وپاسخ سازمان ملل!آفتـــاب آمــــد دلیــــل آفــــتاب !

لجبازی طالبان وپاسخ سازمان ملل!آفتـــاب آمــــد دلیــــل آفــــتاب !

دراین هفته خبری رااز قول ذبیح الله خان مجاهد سخنگویی دائیم انلائین طالبان خواندیم و شنیدیم که راپور یوناما دفتر نمائنده گی سازمان ملل در افغانستان که نوشته است که حکومت طالبان بیش از هرزمان دیگری به محدودیت حقوق زنان و دختران همچنان ادامه داده است آنرا را دروغ و کذب محض خوانده است و گفته است که اینگونه راپورها یا به اساس نقل قول آن عده از افراد تهیه می شود که از افغانستان فرار کرده اند و اکنون عوض جبهه نظامی، جبهه پروپاگند را علیه کشور خود گرفته اند و یا اینکه بعض از افراد در بدنه یوناما از نام این نهاد سوء استفاده می کنند، به اساس معلومات نادرست مصروف پروپاگند علیه افغانستان هستند. در افغانستان امنیت کلی تأمین است، هیچ گونه قتل ها و یا گرفتاری های خود سرانه وجود ندارد، جلو هر گونه حمله بر اقلیت های مذهبی گرفته شده. ...می گوئیم ! سلام برتو ای ارسطالیس زمان ، ای که با فرامین تو مرده ها زنده میشوند و افلاطون در جیب گشاد جلیقه دانش بی همال تو گم می شود .! شما چرا هرچی را دروقت خودش نه می فرمائی ؟ آخرگناه دارد ! اسلاف بی همال و نیاکان بی خیال شما  به هزاران هنر بی مثال آراسته بودند یکیش همین ضرب المثلی که لذت دنیا فقط دندان بود !هرچند علمای کرام در تفسیر این ضرب المثل چیز زیادی نه گفته اند اما در بیان  گوش و جوف شریف که ازجوارح مقدسه به حساب می آیند فرموده است که تا نابودیی آخرین مخالف در زمین از هیچگونه اکراه دریغ نه ورزند که ثواب کثیر دارد .

دندان نیزکه بخشی ازجوف شریف را احاطه کرده است نباید وقتی با کفار و زنادقه که طائیفه ای ازمغضوبین خدا در زمین اند استفاده از دندان را فراموش کنی که خالی از ثواب نیست.غرض عرض ما ازبیان مقدمه ء فوق این بود که معروض بداریم این ذبیح الله خان مجاهد چنان به نع گفتن عادت کرده که وقتی غیرت طالبی اش که درکتب قدیمه مکتوب است به جوش آید همیشه  نع ونع ونع !می گویند .دراین سالیان چند که یک نوعی به فن شریف مطبوعات اشتغال داریم به کرات خدمت اصحاب طالبان علی الخصوص خدمت همین ذبیح الله خان مجاهد که ازطائفه آجنه و ازاهالی گردیزکه از دوکلمه زبان اوستائی “گر” به معنای کوه و دیز به معنای دژ ساخته شده و در اساطیر می خوانیم که سرانجام این کوه دژ مانند به مرکز پکتیا که از دوکلمه باستانی پک به معنی خدا و تیا به معنی نور بوجود آمده مبدل شده است بارها عرض کرده ایم که درفن سخنگوئی استناد بر شائعات امر پسندیده ای نیست بلکه استناد بر مندرجات جرائد وتصاویر با ذکر مأخذش باید سرلوحه شغل شریف تان باشد . زیرا اگر فردا و پس فراد یعنی «از امروز الی یوم القیامة »

یقه مبارکه تانرا گرفتند و پرسیدند که گوئنده این مطلب کی بوده و تاریخ اش چه بود ؟ لابد باید شخص آنحضرت پاسخگوباشید .با تمام محکم کاری و توضیح و تذکر باز هم ذبیح الله خان مجاهد طبق عادت اش از حوادث خونین ودرناکی در مملکت بؤقوع می پیوندند  صاف و پاک  انکار کرد و دوپارا در یک کــفش کرده هــی میگوید کـــــه .« . بعضی از افراد در بدنه یوناما از نام این نهاد سوء استفاده می کنند، به اساس معلومات نادرست مصروف پروپاگند علیه افغانستان هستند. درافغانستان امنیت کلی تأمین است، هیچ گونه قتل ها و یا گرفتاری های خود سرانه وجود ندارد،!!»

 هنوز شیخ ذبیح الله خان مجاهد از توضیح این اتهام بزرگ بر کارمندان دفتر یوناما فارغ نه شده بود که سخنگوی سازمان ملل متحد در دفاع از کارمندان یوناما UNAMA  در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت وگفت : که دفتر دبیر کل سازمان ملل بطور کامل حمایت میکند از گزارشهای که دفاتر سازمان ملل در افغانستان منتشر میکند از جمله گزارشها درباره وضعیت حقوق بشر ؛ وی تأکید کرد که کارمندان یوناما و کارمندان سازمان ملل در واقع کار ووظیفه خود را انجام میدهند و از حقائق کنونی افغانستان پرده برمیدارند ……ما مخلص شما هم هستیم عده ای از افراد  صاحب وجاهت طالبی چنین شائع کرده بودند کــــه گــــویا « درافغانستان امنیت کلی تأمین است، هیچ گونه قتل ها و یا گرفتاری های خود سرانه وجود ندارد،!!»  حال با شنیدن کلام مستند تان دورازجان متیقین شدیم که آفتاب آمد دلیل آفتاب !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا