گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » مقائیسه افغان زاده های میهن دوســت با دلالان معامـــله گــر!
مقائیسه افغان زاده های میهن دوســت با دلالان معامـــله گــر!

مقائیسه افغان زاده های میهن دوســت با دلالان معامـــله گــر!

افغانهای  آزاده و ترقی خواه ،افغانهای مستقل و وطندوست را با کسانی مقایسه کنید که با طالب معامله میدارند ودر حق ملت مظلوم خیانت میکند. بزرگترین جنایت قرن بسته کردن دانشگاه بروی انسانها است .اما زن ستیزان صدها بهانه ودلیل می آورند تا به‌ جای عدالت خواهی چوکی خواهی نمایند وبا بی شرمی و جهل فکری از طالب حمایت و دفاع نمایند. ای افغانستان چقدر انسانهای غرور و شجاع تو مردانه وار زیستند جنگیدند و شوروی را شکست دادند، بیشتر آنها خون چکان زیر خاک رفتند ،فکر می‌کردند که روزی تو سربلند میباشی!

نفرین بر طالب و نفرین بر حامیان طالب ونفرین بر پیروان جهل و وطن فروشی که جز تحجر  راه علم ودانش راه ترقی را نمی‌دانند، از طالب معامله گرو آله دست استکبار، الگو ساخته اند.اینها ماهتما گاندهی را هندو وکافر میدانند در حالیکه گاندهی توانست هند امروز را با معجزه‌ فکر کمپیوتر سازی بلند برد ولی پیروان طالب این سرزمین را در قهقرا تاریکی فروبردند. بیاد داشته باشید که استعمار دوباره آمدنی است واین ملت حتی قدرت دفاع فکری و قدرت استعمال سلاح های مدرن را نخواهند داشت.طالب ملت را هم از لحاظ فکری و هم‌ از لحاظ جسمی ناتوان میسازد مثل پرنده بال شکسته و پا بسته طعمه پشک اهداف دور اسرائیل وشرکای آن ها می‌سازند.طالب یک پروژه فکری استخبارات جهانخوار است ،اما رهبران طالب آنقدر ساده اندیش اند که نمیدانند چرا وچگونه اسلحه برای ایشان داده شد وچرا کلید ارگ را برویت یک معاهده  مجعول و سرا پا مجهول دوحه برای این گروه تحویل  داده و  صحنه سازی گردید؟

پوتین در سالهای قبل در جلسه G8 سخنرانی نمود و در حضور رهبران بلاک صهیونیستی گفت :جنایات را که شما در سوریه ،عراق و لبیا انجام دادید پادشاهان دوره های ظلم وحشت قدیم هم انجام نداده بود !وبعد گفت آمریکا در مریخ علامت اّب را پیدا می‌کند ولی بن لادن را در پهلوی دفتر مرکزی ،isi در روی زمین پیدا نمی‌تواند بکند !!!این جنگ های زرگری استعمار با کشته شدن جوانان سرباز آمریکایی و45 هزار  سربازان جوان اردو افغانستان فقط فرزندان کسانی هستند که در تصامیم سیاست مافیایی هیچ نقش و هیچ خبر ندارند.مافیا ی سیاست نیازمند رشد رهبران مخفی طالب است .تا به‌گفته پوتین آب را در مریخ کشف کنند ولی رهبران طالب را در روی زمین کشف نکنند!!!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا