گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » قطع سخنان هیلری کلنتن ودعوای حقوق بشـــرامــــریکائـــی !
قطع سخنان هیلری کلنتن ودعوای حقوق بشـــرامــــریکائـــی !

قطع سخنان هیلری کلنتن ودعوای حقوق بشـــرامــــریکائـــی !

خبرگزاری ها از قطع سخنان خانم هیلری کلنتون همسر رئیس جمهور سابق  امریکا ووزیرخارجه دولت اوباما که در یک کفنرانس حقوق بشر در برلین پایتخت آلمان  سخن می گفت از سوی چند تن از مدافعان حقوق بشر بویژه زنان و مردان شجاع آن گردهم آئی مختل گردید«تو زن و انسان نیستی و از نسل کشی اسرائیل در غزه حمایت می‌کنی». این حرف معترضان حاضر در کنفرانسی بوده که سخنرانی کلینتون در نشست «سینما برای صلح» در برلین را به هم زدند و با اشاره به حمایت‌هایش از اسرائیل در جنگ علیه غزه، او را جنایتکار جنگی خواندند.

یکی ازمعترضان با فریاد گفت «هیلاری کلینتون تو به چه حقی درباره حقوق بشر حرف می‌زنی وقتی که فلسطینیان دارند به بهانه حفاظت از حقوق بشر قتل عام می‌شوند. یکی دیگر از حامیان فلسطین هم با رد مواضع کلینتون تصریح کرد: «اسرائیل در حال دفاع از خودش نیست، یک نسل کشی است که دارید پولش را پرداخت می‌کنید.تودرباره حق زنان حرف می‌زنی؟جدی؟ درباره چه حقی حرف می‌زنی؟

یک نسل کشی وجود دارد که ایالات متحده مرتکب آن است؛ دولتی که تو تحت لوای آن قرار داری و الان داری درباره “سینما برای صلح” صحبت می‌کنی؟ ما شاهد “سینما برای نسل کشی” هستیم. تو باید از خودت خجالت بکشی. تو زن نیستی. تو انسان نیستی. خجالت بکش. فلسطین را آزاد کنید. تو دستانت به خون آلوده است».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا