گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » قتل فرزندان هنیه توسط اسرائیل !
قتل فرزندان هنیه توسط اسرائیل !

قتل فرزندان هنیه توسط اسرائیل !

پس از اینکه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت اداره مردمی حاکم بر غزه را که پس از عزل حکومت اسمعیل هنیه رهبر”حماس ” یا  حرکت  مقاؤمت اسلامی فلسطین  توسط محمود عباس در وادیی غزه باقی ماند با به کارگیریی سلاح های عصری و حمایت اکثر کشور های صنعتی مانند امریکا ، انگلستان ، آلمان ، هالند و برخی کشور های اسلامی در منطقه و جهان نابود کند ولی مظلومیت بر خون پیروز گشت و رژیم صهیونیستی با شکست مفتضحانه روبرو شد .

  جالب آنجا بود که حتی برخی چهره های به ظاهر مسلمان در کشورهای مختلف اسلامی علیه رهبران حماس تبلیغات دروغینی  را براه انداخت که گویا رهبران حماس از مردم  فلسطین به بحیث طعمه بهره می برند و خود در قصر های مجلل واقع در کشور قطر نشسته اند جنگنده های ارتش رژیم اسرائیل با استفاده از اطلاعات استخباراتی خانواده اسمعیل هنیه رهبر “حماس ” یا  حرکت  مقاؤمت اسلامی فلسطین را نشانه گرفت و سه تن از فرزندان اش هریک محمد حازم ، محمد امیر و محمد همراه با بعضی از اعضای خانواده شان توسط جنگنده های نظامی به شهادت رساندند               
     شبکه خبریی الجزیره با نشر این خبر نوشت که : ژیم صهیونیستی در حمله هوایی به اردوگاه الشاطی، موتر  حامل فرزندان و نوه های هنیه را هدف قرار داد که اسامی شهدا به این شرح اعلام شده است:حازم اسماعیل هنیه و دخترش آمال. امیر اسماعیل هنیه و پسرش خالد و دخترش رزان.محمد اسماعیل هنیه. این مسئله بیانگر آن است که برخلاف ادعای رسانه های صهیونیستی و غربی و حتی برخی رسانه های عربی خانواده رهبران حماس در باریکه ی غزه هستند نه در خارج از آن ! سخنگوی ارتش اسرائیل هدف قرار دادن سه تن از پسران اسماعیل را تایید کرد. این سخنگو گفت هواپیماهای نیروی هوایی تحت هدایت «امان» (سازمان اطلاعات نظامی ارتش) وشین بت (سازمان امنیت داخلی) به فرزندان هنیه که فرمانده و عضو حماس بودند و در مرکز غزه در حرکت بودند، حمله کردند. قابل یاد آوریست که رژیم اشغالگر اسرائیل بویژه شبکه های اطلاعاتی ارتش ” امان ” و شین بت (سازمان امنیت داخلی) در هم آهنگی با سازمان های امنیتی و اطلاعاتی کشور های اسلامی درمنطقه و جهان در روزهای عید عملیات متعددی را بررهبران مخالفان خود بصورت فتنه انگیزبا نامردی و شرارت اجرأ میکنند چنانچه سید عباس موسوی رهبرحزب الله لبنان را در۲۷ دلو ۱۳۷۰همراه باهمسروفرزند اش به روزروشن درهمین گونه یک عملیات پیچیده اطلاعتی توسط هیلی کوپترها به شهادت رسیده بود .                 
  سلطان برکات، رئیس مرکز مطالعات منازعه و بشردوستانه دردوحه درباره قتل فرزندان اسمعیل هنیه رهبرحماس در یک گفتگوی اختصای  با بخش انگلیسی الجزیره قتل فرزندان رهبر حماس را نه میتوان یک تصادف دانیست 
ایشان ؤقوع این حادثه را یک عمل پیچیده استخباراتی خواند به کمک سازمانهای امنیتی منطقه در هم آهنگی با قصر سفید انجام یافته است در غیر آن چگونه ممکن است کودکانی را که کاملأ اهداف غیر نظامی اند در روز عید که در تمامی کشور های اسلامی با سنت های خاص صلح آمیز برگزارمی شوند مورد هدف  قرار گیرند وبه خاک وخون کشیده شوند .       
    ازسوی دیگر وقتی این خبردرسرتاسرجهان پخش ومنتشر گردید برخی ازچهره های نامور جهان اسلام مانند رجب تائیب اردُغان رئیس جمهورترکیه بااسمعیل هنیه رهبر”حماس “حرکت مقاؤمت اسلامی فلسطین تماس حاصل نموده وبا اسمعیل هنیه ابراز همدردی نمودند .  

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا