گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » حمله برمحـــفل دستار بندی درکندز ودعـــوت ریأ کـــارانه به صــلــح !
حمله برمحـــفل دستار بندی    درکندز ودعـــوت ریأ کـــارانه به صــلــح !

حمله برمحـــفل دستار بندی درکندز ودعـــوت ریأ کـــارانه به صــلــح !

هنوزمافیای قدرت  بصورت ریأکارانه پروژه ء مردمی ساختن شعارصلح خواهی در سرتاسر افغانستان را به پیش میبرد که خبر رسید تحت عنوان مبارزه با تروریزم و تارومارساختن مخالفان مسلح و طالبان جنگنده های آرتش  ” جمهوری اسلامی افغانستان ” که جلالتمآب اشرف خان غنی خود را سرقوماندان اعلی آن میداند

 و در هر محفلی بر این لقب  ابراز مباهات می کند درآرچی  یکی از ولسوالی های ولایت کندز بر محفلی از دستاربندی طلاب علوم دینی حمله نمودند و تعداد زیادی از مردم شریف ی اعم از جوانان و کودکانی  را که در آن محفل حضور داشتند به خاک وخون کشاند .

و نه تنها پرده از شعارریأ کارانه  صلح برداشته شد بلکه چهره ای مافیای خشن و ضد حقوق بشر در حوزه تحفظ حقوق اولیه شهروندی نیز برملا گردید .این جنایت چنان عریان و آشکار بوده که حتی دفتر منطقوی سازمان ملل متحد یوناما UNAMA را نیز وادار کرد تا در راستای خاموش ساختن افکار عامه این عمل را تقبیح و برای بررسی آن خواستار تحقیقات گردد .

باور داریم که مافیای ارگ نشین  و سپیدارنشین   نیز به پیروی از نهاد سازمان ملل متحد موسوم یوناما UNAMA نیز این حادثه را محکوم و هیأت حقیقت یابی را مانند هر جنایت دیگری که انجام می دهند و سپس یک هیأ ت حقیقت یابی که در واقع هیأت تشریفاتی برای  سرپوش گذاشتن بر اصل جنایت است تعیین خواهند کرد . اما سوال اینجاست که براستی هم این تجمع چنانچه از گماشته گان رژیم مافیائی از آن خبر میدهند و میگویند که قوماندانان سرشناس و مشهور پروه طالبان در آن حضور داشتند جلسه مهم نظامی برای برنامه ریزِیی جنگ های بهاری بوده ؟

فرض کنیم این گفته های توهم آمیز وابسته گان رژیم جمهوری اسلامی افغانستان درست بوده که برخی از اعضای شورای کویته و دیگر حلقه های نظامی طالبان در این جا نشستی داشته است اما چرا و برویت کدامین  مجوز قانونی تنها به اتهام واهی یک نشست و تجمع شهروندانی را که دولت افغانستان به دلیل داشتن یک قانون اساسی دارای حقوق وآزادی های شهروندی مخالفان را به صلح فرامی خوانند با چنین حالت دردناک به خاک وخون می کشاند . ؟

واقیعت این است که دولت وحدت ملی افغانستان که باید آنرا حکومت وحشت ملی افغانستان نامید و خود را به دروغ جمهوری اسلامی افغانستان می خواند فاقد هرنوع مشروعیت حقوقی و مدنی است . ما به عنوان تربیون نواندیشان مسلمان  افغانستان این حمله ضد بشری را قویأ محکوم میکنیم و آنرا یک جنایت عریان میدانیم و اکیدأ باور داریم

چنین است داعیه صلح خواهی حکومتی که مردم مظلوم افغانستان را وادار میکنند تا از طالبان بخواهند که با حکومت صلح کنند .!!

که انجام این گونه جنایات وحشیانه در تضاد با شعار های ریأ کارانه ای می دانیم که بنام پروژه صلح سرمیدهند و از مردم می خواهند تا بر طالبان و دیگر گروه های مسلح فشار آورند تا به صلح پیشنادی اشرف خان غنی تن دهند .

با سپاس از تلویزون آریانا ، تلویزیون کابل نیوز و رادیو آزادی که در انتشار این گزارش به ما کمک نموده اند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا