گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » حکایت جنگ وفـرارازفـراه فتح المبـــین یا شکــست بالیقیــن؟
حکایت جنگ وفـرارازفـراه فتح   المبـــین یا شکــست بالیقیــن؟

حکایت جنگ وفـرارازفـراه فتح المبـــین یا شکــست بالیقیــن؟

اگرما امروز خارج از سبک وسیاق معمول مان چیزی برزبان وسپس بر قلم می آوریم ازین بابت است که جواب خدا و تاریخ را داده باشیم ما مرده ، شما زنده همه تفنگ بدستان بالاخره چوبش را خواهند خورد ، هرچند که چوب خدا صدا ندارد . از چند روزی و چند سالی که در سرزمین افغانستان قتل عام نسل انسان آغاز شده است توجیهات گوناگونی را برای انجام این قتل عام انسانی سر بازار آورده اند .

گروهی خود را نمائنده گان اصلی خداوند می نامند وبنام الله درمانده گان و بیچاره شده گان اهل زمین  را می کشند  وسر می بُرند.

وازخون بیچاره گان لذت میبرند.هرچه در گوش این ساطوربدستان عرض میکنیم و از همان خدای واحد ولایزالی دلیل  وبرهانی می آوریم مرغ شان یک لِنگ دارد ، وهی می کشند و خون میریزانند ،این سوپادوهای پاپ ترازپاپ نیز که تشنه ء خون اند وبر ساطورها وشمشیر های  شان به غلط شعارها ی ازدموکراسی ، آزادی بیان و حقوق بشر حک شده اند از نوع سلطه موقت هردو گروه بر شهر های بزرگ وجلگه های کوچک سرزمین افغانستان این حقیقت را برملا میسازد که تشنه ای خون بیگناهان ودرمانده گان اند وبس !

لازم به ذکراست که هردو گروه و هردو جماعت درحالی باهم می جنگند که یکی آنرا جنــگ برای تن دادن مخـــالفین به « پروژه ء مجهول ومجعول به صـلح !!» و دیگری آنرا جنگ مقدس و جهاد فی سبیل الله می نامند . مسخره ترین اسمی که برای این پروژه آدم کشی شنیده ایم و دیده همانا جهاد فی سبیل الله و جنگ مقدس است . چندی است که همین نوع بازی ها از سوی گنگستر های معروف هر دوطرف  درسرتاسر افغانستان  ازجنوب تاشمال و از شرق تا غرب با شدت ادامه دارد ، اینجاست که می بینیم سخن گفتن از مکتب و معیار های مکتبی اعم از مذهبی و غیر مذهبی کاملأ ممنوع بوده است دور نه میرویم همین یکروز قبل درولایت باستانی  فراه که هردوطرف طالبان و حکومت کابل  با زورازمائی های خونین شان خون صد ها تن از گرسنه گان را زیر همین عنوان ریختند وبجاگذاشتند مصداق این ادعای ما میباشد .

جالب آنجاست که  یکی از این برادران گانگستر آنرا حمله ظفرمند و به مانند غزوات صدر اسلام همچون غزوه ء خندق نامیدند و دیگری نیز که مباهات بر دموکراسی ، حقوق بشر و جامعه مدنی شعار اولیه خود می پندارند بدون آنکه روح دموکراسی و حقوق بشر را درنظر داشته باشند و برای آئنده سرزمین های که به قول شان تازه از” چنگ دشمن!! ” آزاد می گردند مرحمی از عدالت و دلجوئی را فراهم کنند حضور قدرتمندانه و قلدرانه خویش را بر اجساد مرده گان جشن میگیرند . توگوئی عظیم ترین امپراطوری عالم را فتح کرده اند وبر اجساد مرده گان اینگونه پای کوبی میکنند .!

نخستین سندی که  ابطال استراتیژیی هردو جناح مدعی مشروعیت سیاسی اعم از مجریان قانون الهی در چهارچوب شریعت اسلامی ودموکراتهای افراطی فاشیست مزاجی که بنام حکومت وحدت ملی افغانستان  بر مبنای یک تفکر بیگانه غیر انسانی و غیر مدنی  به قدرت رسانده شده اند تصاویر و عکسهای است که فاتحان کاذب را در کنار اجساد کشته شده گان نشان می دهد.

اکنون سوال اینجاست که آقایون هواداران سراپاقرص شریعت ناب محمدی وگنگسترهای دموکرات!آیابدینوسیله وباانجام جنایات خونین ودلخراش ضد انسانی می خواهید ثابت سازید که شما حق اید وداعیه تان نیزازحقانیت بهره مند است .؟

این درحالی است که حرمت نهادن  به وقاروکرامت  تاریخی انسان از اساسات مهم و اولیه دین مقدس اسلام به حساب می آیند و به هیچ قیمت و نامی و اسمی  این گوهر گرانبها نباید که صدمه بیند ، داستان انانی  که به نام دموکراسی و حقوق بشر درمانده گان و بینوایان را درهمه دنیا سرمی برند و به اتهام  مسخره  و واهی تروریست خواندن  به محاکمه می کشند نیاز و حاجت به بیان ندارد . 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا