گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » آنگاه که چـادری و نام مستعـار حـــرمـــت و عـــــزتی داشـــــتند!
آنگاه که چـادری و نام مستعـار     حـــرمـــت و عـــــزتی داشـــــتند!

آنگاه که چـادری و نام مستعـار حـــرمـــت و عـــــزتی داشـــــتند!

در گذشته های دور چادری را فقط زنان طبقه بالا یا اشراف جامعه می پوشیدند تا صورت خود را از چشم های زننده و شکاری بپوشانند. با گذشت زمان و گسترش شهر ها چادری به یک پوشش عام تبدیل شد. زمانی هم رسید که عده ای چادری را برای تن فروشی و یا دزدی و یا دیگر کار های استفاده میکردند تا بالاخر نوبت به ترور و انتحار رسید.

استفاده از نام مستعار هم زمانی عزت و حرمتی داشت، نویسندگان و یا هنرمندان برای حفظ جان خود از اسم مستعار استفاده میکردند که کار نیکی بود.و حالا اسم مستعار هم وسیله ی شده برای تن فروشی، دزدی و یا انتحار در فضای مجازی.وسیله ای شده برای کسانی که از زیر چادری مستعار با خاطر ارام بر دیگران بتازند فحش بدهند. مواد فضله و یا آلت تناسلی خو را به ذهن خود بگیرند و بجوند و دو باره در صفحه شما تف کنند.

جای تعجب است که این اشخاص از یک طرف میخواهند دندان های امپریالیسم شرق و غرب را بشکنند و از طرف دیگر این شهامت را ندارند که با نام و نشان اصلی خود به شما دشنام بدهند.خوشبختانه همه مستعار نویسان این گونه پست نیستند، عزت و حرمت مستعار نویسی را حفظ میکنند. آنهای که این حرمت را زیر پا میکنند خود شان خود را می شناسند،

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا