گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » کَلکِ”سیأ” سی مـــرشــــد، ازحمایت تامخالفت مصـــنوعی!
کَلکِ”سیأ” سی مـــرشــــد،  ازحمایت تامخالفت مصـــنوعی!

کَلکِ”سیأ” سی مـــرشــــد، ازحمایت تامخالفت مصـــنوعی!

آی آقا ! هی برادر! ایامی چند صبر پیشه کردیم گفتیم شاید این بار خواب های مرشدی که از مغاره های لغمان شریف ظهور فرموده  به حال عوام  درمانده  و ملت خسته افغانستان مفید افتند

اما نه میدانیستیم که ماشأ الله حضرت مرشد خودش با همین تنه نحیف اش  در امور استخاره و کلک بازی دست استادش حضرت” ش “را ازعقب بسته است نه میگذارد ازهرفرصت بدست آمده در راه مبارزه ء سرکوبگرایانه با امید مردم بهره نه برند .

قصه از اینجا آغاز شد که اگر مرشد تازه ظهور کرده با مناسبت و یاهم بی مناسبت سیمیناری ، اجلاسی و غیره تشکیل می داد  قبلأ یک استمزاجی – ولو به طور مختصر با دیگران می فرمود چه بسا که عوام و راه حل هایشان  نزد مرشد اعظم پشه ای ارزش نداشتند اما از وقتی که به عنوان مدعی  حجت خدا بر زمین خدا تشریف فرما گردیده است دچار نوعی توهم آسمانی شده و هی سیمیناری ، گردهم آئی و اجلاسی به این نام و آن اسم مبارک فرا میخواند و تشکیل میدهند .

چنانچه درفصل کنونی و به دلیل بلند رفتن نرخ ها ی  امتعه زندگی روزمره که مصرف فقرأ و مستمندان است  ایضأ  اجناس مفشن ولوکس از قبیل موتر های ضد گلوله و لوازم و تجهیزات قصرها که بخشی ازارضای  اعتیاد کاخ نشینان و کاهنان را تشکیل میدهند تشکیل ائتلاف ها و جبهه ها با اجندای صغیرمافیائی  اما با نام های  کبیر استخباراتی سبز میشوند حضرت مرشد نیز دستور مرشدانه فرمود تا بنام تحلیل اوضاع کنونی و رفع بحران در جامعه تنی چند در خانقاه  موسوم به  مسجد ایمان واقع دارالامان شریف را فرا خوانند و زمینه فراهم آورد تا برسم انبیأ خود به نام آنها دعوت نامه مرقوم نماید چنانچه این دستور اجابت کرد و به قلم مبارکش اینگونه دعوت نامه نگاشت .

اما هیچکسی نه میدانیست که مرشد عالیقدر چرا وچگونه اکنون و درعصر حاضر که انسان امروزی میتواند با اندکترین توانائی های عقلانی اش حتی ازاراده با لفعل کسی وحتی بزرگترین قدرت های زمین اگاهی حاصل کنند به شیوه های متوصل میشود که مسخره آمیز ترین و درعین حال ناکارآمد ترین شیوه ها و میتود ها  در حوزه  انحراف افکار عمومی  در تاریخ معاصر محسوب میشوند ؟ .

جالب آنجا و آنگاه بوده  که حضرت مرشد چندی قبل یعنی آنگاه که با عزل و کناره گیریی حنیف خان اتمر از ریاست شورای امنیت ملی  افغانستان در ” ریاست حکومت وحدت ملی ” سقف استراتیژیک ایالات متحده امریکا و کشورهای شامل در ائتلاف جهانی ضد تروریزم بصورت  آرام به زمین خورد حضرت مرشد نیز بر وفق مزاج مبارکه  اش قلم را برداشت و درعالم بی خبریی دعوت شده گان به اجلاس معجونی  بنام « مجمع بزرگ وحدت ملی » یا همان « د ملی یووالی ستره مجمع  یا میسم » را ترتیب داد و برای روزمبادأ در پستوی خانقاه اش نگه داشت . .  ازاین مرشد عزیز ما برازنده نیست که  در عصر حاضر بویژه آنحضرت که مطمح نظر پیروجوان و مطلوب خورد و کلان است و ازجابلقا تا جابلسا دستبوسها دارد مسائل حاد مردم و جامعه را با این شیوه مطرح سازد . 

ملاحظه فرمودید عزیزان ؟ حالأ باز هم بفرمائید که گربه برای رضای خدا موش نه میگیرد !صمیمانه اعتراف میکنیم  در ان روزها که ما از سوی این مرشد اغفال شده و خیال کرده بودیم که بعضی گربه ها برای رضای خدا موش میگیرند و حرف این مرشد جوره ندارد

اما چندین سال است که از این میدان منفعت آوراستخباراتی  سپری میشود باز هم مرغ مرشد یک لِنگ دارد ….البته ما جگر شیر نداریم که تمامی اسناد محرمانه و طبقه بندی شده در باب استخاره ها ی این مرشدعزیز افشأ کنیم اما ناگزیریم تق و توقی از آنچه که برسربازار آمده وبرمنوال ضرب المثل عامیانه ما که ” عیان را چه حاجت به بیان !!”به بحث طلبگی بگیریم 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا