گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » نیرنگ های ملا نیازی وملالندی درپـرتـو یک منــبـع معتـــبر!!
نیرنگ های ملا نیازی وملالندی درپـرتـو یک منــبـع معتـــبر!!

نیرنگ های ملا نیازی وملالندی درپـرتـو یک منــبـع معتـــبر!!

در گذشته ها هر افسانه ی که از آدرس خدا بخورد انسان های اولیه داده میشد می پذیرفتند، و متاسفانه حتی امروز هم بسیار اند آدم های بی سواد و کم سواد که نیرنگ های ملا نیازی ها و ملا لندی ها را قبول میکنند و جسم و روان خود را در اختیارشان میگذارند. اما متاسفانه این خرافه پرستی به آدم های بی سواد و کم سواد محدود نمیشود.در چند روز اخیر در ارتباط با کشته شدن جنرال رازق افسانه های

از آدرس یک “منبع معتبر” در صفحات فیسبوک دست بدست می گشت و باز پخش میشد و هنوز هم میشود، مبنی بر تنش های لفظی میان جنرال رازق و جنرال آمریکایی و کشته شدن جنرال رازق توسط جنرال آمریکایی.گذشته از صدق و کذب این افسانه ها، تعجب آور این است که تعدادی از تحصیل یافته ها و “روشنفکران” ما بدون آنکه یک کلمه هم در مورد نام و نشانی این ” منبع معتبر” بپرسند آنرا مانند وحی آسمانی می پذیرفتند و باز پخش میکنند.

این تحصیل یافته های ما یک بار هم از خود نمی پرسند که “منبع معتبر” یعنی چی و شرایط معتبر دانستن یک منبع خبری کدام ها اند؟ چگونه داستانی که نه راوی اش معلوم است، و نه هم منطقی به نظر میرسد میتواند معتبر باشد؟اینها بدون آنکه بدانند متاسفانه خود را رایگان در خدمت دستگاههای تبلیغاتی طالبان، داعش و حزب التحریر قرار میدهند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا