گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » دروغ درمانی وزیر خارجه عربستان و قتـل جمــال خاشقجی!
دروغ درمانی وزیر خارجه عربستان و قتـل جمــال خاشقجی!

دروغ درمانی وزیر خارجه عربستان و قتـل جمــال خاشقجی!

این وزیرک خارجه عرب زمین که از بلاد یثرب قدیم است میگوید که مرگ خاشقجی یک خطای بزرگ بود،  همچنان وی  با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز تکرار کرد و گفت که ولی‌عهد این کشور در جریان آنچه برای خاشقجی رخ داد نبود و گزارش‌های غیر دقیق درباره خروج این شهروند سعودی از کنسولگری، مقامات این کشور را به تحقیق در این باره واداشت.

او درباره روابط کشورش با ایالات متحده آمریکا نیز گفت که روابط واشنگتن و ریاض فراتر از قضیه خاشقجی است و سعودی بلافاصله پس از حصول اطلاعات درباره با مرگ جمال خاشقجی، این اطلاعات را ارائه خواهد کرد.عادل الجبیر در گفتگو با فاکس‌نیوز تاکید کرد که سعودی در تلاش برای یافتن پیکر خاشقجی و روشن شدن موضوعی که رخ داده، هست . میگوئیم که نه میشود ، به جان عزیز خودت نه میشود ،

برادر عادل الجبیری ! شما به قول ایرانی ها بی خود کردی که اول می کشید و باز انکار می فرمائید ! بشمار ….یکهزار ….یکهزار وپنجصد ..دوهزار ….بالاخیره پنجاهمین هزار کشته ای اند که در همین چند سال آخیر وجدان شما شهزاده های قاتل را می ازارند . این شهزاده غلام جبیری در حالیکه زبان اش لکنت داشت  می فرماید ،که قصد دارند برای یافتن پیکر خاشقجی و روشن شدن موضوعی که رخ داده است هر نوع تسهیلات را فراهم آورد ..

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا