گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » درباب تناقضگویی های یک مرشد!
درباب تناقضگویی های یک مرشد!

درباب تناقضگویی های یک مرشد!

برای چه باور نکنیم مرشد اعظم ؟ حضرت عالی با آن همه سوابق پیدا و پنهان  جهادی که نه می آئی خلاف به ما بیان فرمائی !منتهای مراتب ، خدمت آن حضرت  باید به عرض  رساند  که ریشه دراین همه تناقض گوئی ها درچه است ؟ ما از حضرت عالی هزار و یک نوع خزعبلات شنیده ایم که بلانسبت همه شان کتره ای و کنایه آمیزی بوده که بیشترتکراری ،متلک گونه ، خشونت زأ و مملواز ادبیاتی است که تأثیربدآن بیش ازهمه برتنه ء مجروح مردم افغانستان و بالخصوص نهضتی می افتد که حضرت مرشد خود رارهبر دائیم العمر آن می شمارید و مریدان و حامیان سرپاقرصی که درخانقاهای آن خون خوردند و مو سفید ساختند و اکثر شان هنوز هم از اخلاص مندان آن مرشد اعظم می شمارند. گزارشهای حضرت عالی هم چنان باریـــک ، و ظریف و پیچیده است که موی از سوراخ اش بیرون نه میرود .
حالا فرمودی ترجیح میدهیم که انتخابات تحت اشراف ونظارت همین حکومت فعلی که ما سخت بر او اعتراض داریم برگزار شود ……میخواهیم انتخابات در موجودیت همین حکومت برگزار شود …حضرت مرشد اعظم ! جانت بی بلا ما زبان مان را می گیریم و ساکت میباشیم مگر آنروزی که در یک خطبه غرأ جهادی با ادبیات کاملأ متفاوت  که با شعار های ممتد الله اکبر مریدان همراه می شد فرمودی اگر دولت برای خواسته های ما تمکین نکند که همه ملت هم بر انتخابات اعتراض دارد و هم بر همین کمیسیون باز ما مجبور هستیم که به جای حکومت کنونی ما خواست حکومت موقت را مطرح کنیم تنها حواستی نه که گویا ما به کسی عرائیض تقدیم کنیم که قدرت در دست اوست و فیصله را هم وی میکند هرگزنه !بلکه ما بازیک حکومت موقت را ایجاد میکنیم !!!
نه شد مرشد بـــــزرگوار ! “میسازیم ” فعل مجهول است مجهولات تان که یکی دوتا نیست حضرت عالی از روزی که در ماتم کناره گیریی حنیف خان اتمر  یار دیرینه و پرقدرت ات نشسته ایی  خطبه ها را نیز بدون آنکه فاعل و مفعولش معین باشد تکرار میکنی !
فرمائیش دیگرت در همین خطبه شقشقیه کنفرانس بن را فاجعه آور خواندن بود که زبان ما لال و گنگه به اجازه ات بی انصافی می فرمائید ، نه میگوئیم شما که حضرت مرشد باشید  به نفس نفیس خود در آن فاجعه حضور داشتید ،
اما در آن سالها و آنروزها که حضرت مرشد هم در قم شریف روزهای از زندان سیاسی را سپری می فرمودید و داماد بیت شریف یعنی همین همایون خان جریر که به این اسم و با این هویت شارلاتان دیگری منصوب به بیت شریف وجود ندارد وهمین اکنون از حامیان وبانیان خانقاه استخباراتی دارالامان شریف محسوب میشود
شرکت تجاریی کنفرانس صلح قبرس را رهبری میکرد ازستون اصلی آن به فرمائیش شما « فاجعه بن !!» به شمار می آمد ،چطورشد که شما مرشد اعظم پس ازگذشت کم وبیش هجده سال متوجه شدید که کنفرانس بن یک فاجعه بود؟

وقتی مرشد اعظم از روزهای زندان اش در ایران حکایت میکند !!!

نه شود که شما خود نیززیر تأثیر  آن همه دروغ های شاخدارو شائیعات حلقه های استخباراتی قرارگرفتید که میگفتند علت شکست کنفرانس بن به دلیل غیابت طرف اصلی قضیه یعنی مردم جنگزده افغانستانودلائیل فروان دیگری درکنفرانس بن حکومت برخاسته ازآن نشست مبارکه ” بن “بسیار زود بویژه
دردوران حاکمیت چندین ساله ای حضرت حامد خان کرزی صاحب اصلی خانقاه عینو مینه کندهار به ناکامی گرائید ودلیل شکست آنراعدم حضور طالبان و حزب اسلامی می دانیستند ؟میگوئیم ای حضرت مرشد !ای ای آخرشما چرا؟ به گفته شاعر بزرگ ” وای ازاین ترید ها و تشکیک های بی ثمر !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا