گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » انتصاب داؤدزی وصلح فیس بُکی!
انتصاب داؤدزی وصلح فیس بُکی!

انتصاب داؤدزی وصلح فیس بُکی!

راستش از همان روزیکه داروغه ارگ به سفارش زلمی خان خلیل زاد سابق وایسرای افغانستان بذله گویی معروفی به اسم  عمر داؤد زی را که اگر دیگران وی را به هر اسمی  بنامند ما که عوام باشیم و وی را به این” زیر کاهی” در دنیا یکی بنامیم  حکمأ درست گفته ایم زیرا وی بعد از یک عمر جاروب کشی در خانقاه های ارگ  و قلندرخانه ای موسوم به شورای حراست وثبات افغانستان به مقامی رسیده است که هم لعل بدست آید و هم دل یار نرنجد ! خواننده گان عزیزعنایت نموده اند یا خیر؟

که این زبا ن بسته آخیرأ که در آخورارگ وشورای حراست وثبات چاق وچله گردیده است عجب فرمائیشاتی دارد ! درآن روزها تمامی اذناب و درویشان قلندرخانه ای موسوم به حراست و ثبات از سوی این برادر اغفال شده و خیال کرده بودند که بعضی ازگربه ها لابد برای رضای خدا موش میگیرند اما پس ازگذشت  چند سال و چند ماهی که ازعمرخان داؤد زی در مقام تشریفاتی ایضأ” سیأ ” سی گذشت هیچکسی حتی موشهای انسان نمای که با بروت ها ی آنتن مانند  خویش نبض گربه ها را می بینند نه میدانیستند که این عمرخان داؤدزی ریگ درکفش داشته باشد تا که دریک شام نسبتأ تاریک ازامواج

تلویزیون وابسته به خانقاه ارگ یکی ازگوئنده ها فرمان داروغه ارگ را قرئت نمود ورسمأ عمرخان داؤد زی در کنارصدهاتن ازنمائنده ومستشاربه عنوان نمائنده خاص رئیس جمهوردرامورمنطقوی برای اجماع صلح وغیره منصوب گردید ایضأ همین نمائنده خاص داروغه طی یک فرمان جداگانه به عنوان رئیس دارالانشای خانقاه صلح نیزتقررحاصل کرد.البته ماجگر شیرنداریم که افشأ کنیم وبگوئیم این آغا عمرخان ازهمان اول ریگ درکفش نه بلکه دیگ سیاهی ازدلالی ووابسته گی دربغل داردوهنوزهم ازبساط اش بوی معامله ننگین رشوه خواریی برمی خیزدکه باافتخارازاغیاردربدل ..حاصـــل میکردند .!!

جالب آنجا و آنگاه است که وقتی از ایشان در مصاحبه تلویزیونی پرسیده شد که چطور شد که شما با حرکت موسوم به ” بدیلی درانتظار ” برخاستید و بیشتر باورها براین است که چه شد این “بدیلی درانتظار ” بیایند و به یک کرسی ای یک ریاست دارالانشأ که بیشتر آنرا سمبولیک مــــــی خوانند جـــذب شوید ؟

آغا عمرخان داؤد زی از طالبان می خواهد که به شورای حراست وثبات بپیوندند و آنچه را که می خواهند بدست آرند که جنگ برسر چوکی است

غالبأ اکثر بیننده گان عزیزمی بینند و لزومأ می شنوند که این آغا عمر داؤدزی چگونه  با گردن کژی و مظلوم نمائی مصنوعی می خواهد ژورنالیست را با ارائیه کلیمات کژدار ومریز ازاصل مطلب به انحراف کشاند و گفت :

ها ها ها او ( درحال انتظار ) یک صفحه فیس بُک بوده که شاید کدام جوان …از دوستای ما او را می چلاند صفحه من نبود مستقیم .!! اما به هرصورتش صلح بسیار مهم است افغانستان هر شبانه روز دوصد نفر از اتباع خود را از دست می دهد در برابر جنگ ! از کرسی ریاست جمهوری کده هم اگر آدم رول بسیار ضعیفی هم در راستای صلح بازی کرده بتواند مه این را ترجیح می دهم . !!! به گفته آن شاعر طنز گوی زبان فارسی که در همین حول و حوش فرموده بود :

جایی که الاغ نرخش این است

                                        خر قیمت واقعی ندارد

البته این بیت شعرنابی از  شاعر در حق آغا عمر خان صد درصد صدق میکند .که باید این پست جدیدی که مصنوعی و با مشروعیت فضای مجازی از جنس فیس بک بوده است را برای وی و تمامی اذنابی که در قلندر خانه موسوم به حراست و ثبات مشغول دعای  ثروت اند تبریک این چنانی گفت .!!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا