گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » دل گرمی وسرگرمی مرشد درلحاف انتـــخاباتی ریأست جمــهوری!
دل گرمی وسرگرمی مرشد درلحاف انتـــخاباتی ریأست جمــهوری!

دل گرمی وسرگرمی مرشد درلحاف انتـــخاباتی ریأست جمــهوری!

اسلاف بی همال و نیاکان بی خیال ما به هزاران هنر بی مثال آراسته بودند یکی اش هم این بوده که اگرهیچ نبود درامورمتعلق به مردم صاف و پاک وعظ می فرمودند و به امرو نهی می پرداختند اگر بگوییم بعضی وقتها این مرشد اعظم مو های ریش اش می خارد حکمأ آن عده از خواننده گان عزیزی که ریگی در کفش ندارند یکصدا با ما خواهند گفت تن اش هم به هکذا که می خارد !

ازهمان روزی که مرشد عزیزازلغمان شریف ظهورفرموده غریزه قدرت همراه با فراست وکیاست از وجود مبارک اش موج میزند و هی بر مردم جنگ زده افغانستان منت ظهور می ماند . داشتیم به سخنان و فرمائیشات گُهر باراما درعین حال پارادُکسیال و متضاد وی در حمایت ازحاکمان کنونی افغانستان که ازناچاریی و بی کفایتی چنین مرشدان ازسوی دشمنان قسم خورده افغانستان بر ملت بزرگ افغانستان تحمیل شده اند می اندیشیدیم که ازدکه ای مطبوعاتی موسوم به کمیته فرهنگی حزب اسلامی افغانستان اطلاعیه ای به این مضمون

که ……تقاضا بعمل می آید تا در نشست بزرگ دوروزه ای اشتراک نموده که در آن روی موضوعات محوری و مهمی چون بحران جاری کشور و بحث بر سر انتخابات شفاف پارلمانی و ریاست جمهوری بحث و مداقه صورت گیرد ….گفتیم این مرشد اعظم تا هنوز با همان فکر شمشتو و وارسک تشریف دارند که توام با چنین هذیان و پریشانی سخن می فرمایند ، گفتیم یا الله خیر!

لاله خیرو که ازدیربا مرشد اعظم نشست وبرخاست دارد یکی اززبـــان بــیرون آورد مرشد آغا صحت خواب ! اولأ که خودت می فرمائی بحران جاری کشور و بحث بر سر انتخابات شفاف و آزاد لابد ریگی در کفش داری ! کدام انتخابات ؟ کدام آزادی ؟ متلک نگو دیگر !زخم زبان میزنی که چه ؟ دیگر ازهمان اول که آغاز به خطبه مبارکه میفرمائی همه به سخنان نیش دار و کنایه دارتو ملتفت اند .

حضرت مرشد آهسته در گوش لالا خیرو چیزی گفت ، کاکا خیرو هم به آواز بلند گفت  به جان اولادهای تو راستش را به ما بگوئی  ! راستی هم توبرای  این نوع اسلام می جنگیدی  واین بود ثمره ای جهاد تان ؟ اولأ که خودت در همین خطبه های نا میزان شده ات بیش از اغیار بر یار می تازی و دیگر اینجا شمشتو نیست !

اما در روز دوم همان محفل ختم گونه که بنام گفتگو برای بیرون رفت کشوراز بحران و انتخابات پارلمانی درخانقاه دارالامان گرد آمده بودند حضرت مرشد بدون آنکه کسی از مدعوین ازمحتوای  آن آگاهی داشته باشد و رموزدرونی مرشد عزیزرا مکاشفه فرمایند طوماری از قبل آماده شده را بنام مجمع بزرگی وحدت ملی یا ” میسم ” میان کسانی که انتظار خطبه های اساسی در باره رفع بحران بودند توزیع گردید .

اما ازاینکه دردومین روز جلسه برخی ازمریدان سابق و مرشدان خانقاهای کابل بر عمق نیت اش پی برده بودند به بهانه های گوناگون درروز دوم  جلسه حضور نداشتند  چندان بر مزاج شریف مرشد اثرگذارواقع  نه شده بود و جالب است که از همان ساعات به بعد حضرت مرشد دستور فرمود تا به تعداد یک میلیون تذکره با تجاربی که از قدیم در فن جعل مدرک و سند  دارند به محضر مرشد حاضر کنند اما امروزکه یکروز قبل آغاز ثبت نام رسمی ریاست جمهوری بوده است فضل غنی حقمل یک عضو تیم مطبوعاتی این حزب روز چهارشنبه «۱۲ جدی ۱۳۹۷» به رادیو آزادی گفت

که به زدوی این تکت انتخاباتی اعلام می‌گردد. گفتگوها میان حزب اسلامی و شماری زیادی از احزاب در مورد ایجاد یک تیم برای انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد، اما نهایی شده است و به زودی نتایج آن از طریق رسانه‌ها شریک می‌گردد.”هرچند آقای حقمل در این مورد جزئیات بیشتر ارائه نکرد،

اما یک منبع مؤثق به رادیو آزادی گفت که در تکت انتخاباتی، گلبدین حکمتیار کاندید انتخابات ریاست جمهوری و با عبدالرشید دوستم به‌حیث معاون اول و محمد محقق به‌حیث معاون دوم توافق شده‌است گفتیم چه خوب گفته اند ؟ کسی را در قریه نه ماند وی صدا میزد که آسپم را در طویله خان ببندید .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا