گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » کدخدای ارگ ویادی ازدکترنجــیب!
کدخدای ارگ ویادی ازدکترنجــیب!

کدخدای ارگ ویادی ازدکترنجــیب!

هنوزهیچ یکی ازرجال و شخصیت های حقیقی و حقوقی خانقاه ارگ به شمول حضرت بی بی گل عیال اول ارگ شریف  نه میدانند که چرا دریک عصری که هوا آرام آرام به تاریکی می گرائید یعنی  ۲۸ جنوری سال ۲۰۱۹ که با هشتم دلو سال ۱۳۹۷ هجری شمسی برابری میکند جناب محمد اشرف غنی سرقوماندان اعلای نیروهای مسلح و کدخدای مطلق العنان شهرارواح چرا وبه روی کدامین انگیزه به یاد مردی افتید که به فرمائیش کدخدا ی این شهرگویا باوی نیزدرمعرکه میهنی وداخلی ازسوی جامعه جهانی یاهمان سازمان ملل جفا صورت گرفته است .

چنانچه حضرت کدخدای ارگ در بخشی ازفرمائیشات داهیانه اش و از اینکه چرا و به چه منظوری بر احتیاط و تدبیر تأکید میکنند چنین ارشاد فرمود ” ما بخاطری بر تدبیر تأکید میکنیم که از تجربه زمان دکتر نجیب الله آگاهی کامل داریم ما همه میدانیم که به او چگونه فریب داده شد ؟ ملل متحد به وی تضمین تأمین صلح !!! داده بود اما متأسفانه به فاجعه انجامید ” به طوری که خواننده گان محترم استحضار دارند و میدانند و هیچگاه تصور نه می فرمایند که این مقدمه را از این بابت نوشتیم که به آنان تکلیف کنیم که عرائض مانرا از جهت کشف حقائق و ظرائف آن به جای یکبار دوبار و یاهم در صورت امکان چند بار بخوانند نه خیر ..

ما همچون توقعی از کسی نداریم فلهذا اگر امروز ما سخنانی از جناب اشرف خان غنی سابق احمدزی کدخدای ارگ شریف را درباب دکترنجیب که وی هم با طائفه ای ازاحمدزی  تعلق داشت و روزگاری به نمائنده گی ازحزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی سابق همچون اشرف خان غنی احمدزی که برنیمی ازقدرت حکومت مافیایی وپوشالی فرمانروائی میکند ودرخواب های کنجره ای خود راسر قوماندان اعلی قوای مسلح می خواند ایشان یعنی دکترنجیب الله احمدزی ازهمین منبرخانقاه ارگ شریف خطبه وسخنانی ارشاد می فرمود با این تفاؤت که

دکتر نجیب الله احمدزی توانیسته بود بسیاری ازمعرکه ها را بدون حضورفعال ارتش سرخ با مجاهدین راه آزادی بآغازد اما کدخدا اشرف غنی احمدزی ازبرخی کلیمات و مفاهیــــمی چون ” خروج سربازان خارجی !!!” ویـــــاهم “تقسیم اوقات خروج سربازان بیگانه !!” چنان نفرت دارد که حاضر نیست اشارتأ وکنایتأ حتی  اززبان دوستان و یاران دبستانی اش اینگونه کلیمات نفرت انگیزی را بشنود واستماع فرمایند . همچنان ما که حضورهمه روزه  حضرت جان کری John Forbes Kerry وزیر امور بلاد خارجه بیت الابیض یا همان قصر سفید دارالسلطنه امریکا را دیده و شاهد بوده ایم که چگونه توان نه گفتن رجال نسبتأ برجسته کشورمارا با آزمائیش میتود موفق اعتیاد برمصرف و زندگی درکاخ های شیشه ای وبهشت شدادی مانند موم آب می ساختند ؟

و تمرین پز گرفتن های شبه تمدنی که ” تمدن مصرفی “ ازوحشی گری بدتراست یعنی جامعه ای  که فقط در مصرف متمدن می گردد به دلیل اینکه وحشی چانس متمدن شدن ازراه تولید را دارد اما کسی وملتی که فقط معتاد برمصرف وزندگی روزمره گردد وبی آنکه تولید کند باشد کاملأ آشکاراست که بطورطبیعی چانس تولید کردن را ازدست داده است.سوال اینجاست که عالم پناه اشرف غنی احمدزی سرنگهبان ارگ شریف چرا درهرخطبه “سیأ”سی وحتی انتخاباتی خود رارئـیس جمهورمنتخب مردم وسـرقوماندان اعـلای ” بروبحر” می خواند ؟

جالب آنجاست که گروهی از متملقان ارگ نشین و حتی کسانی که با فرسنگها فاصله با کشور فاصله دارند و در دورترین نقاط عالم فاصله اش را با نگهبان خانقاه ارگ برویت  پارامتر های قومی ، زبانی و دیگر عصبیت های نجسه اندازه گیری می نمایند و دردنیای مجازی برای بقایش دعا می کنند و مخالفین وی را مستحق عذابهای درد ناکی می شمارند. آگاهان وجامعه شناسان این گونه حالت راکه دروجود یک شخص به مشاهده رسند نوعیازجنون گاوی تشخیص میکنند که ویروس آن درخون بسیاری ازدیکتاتورهای حقیربه مشاهده میرسند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا