گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » شهادت شهسوارصلح بارکزی!
شهادت شهسوارصلح بارکزی!

شهادت شهسوارصلح بارکزی!

دریک خبر غم انگیزی  مطبوعات چاپی و غیر چاپی و خبر قتل عبیدالله بارکزی را به نشر سپردند. وی که هنوزازغم فرزند جوان اش که سالی قبل در یک حمله تروریستی به شهادت رسیده بود آرامش نیافته بود که همان دشمنان صلح و سعادت افغانستان عبید الله بارکزی پدر را نیز نشانه گرفت

و بدین سان جامعه ومردم جنگزده  افغانستان را از یک شهسوارنامور افغانستان محروم ساخت .شهید عبید الله بارکزی که  به ولایت کندهار سفرنموده بود امروز شنبه مورخ سوم حمل سال ۱۳۹۸  هجری شمسی حوالی ساعت۳ بعد از ظهر مطابق با ۲۳ مارچ سال ۲۰۱۹ میلادی توسط دوتن از موتر سایکل سواران تیرباران و به شهادت رسید .

گروه طالبان اعلام داشته که قتل آقای عبید الله بارکزی کار آنان نبوده و باجنجویان طالبان ارتباطی ندارد . عبید الله بارکزی که گفته میشود با حزب اسلامی برهبریی گلبدین حکمتیار تعلق داشت رهبر این حزب در هفته گذشته در یک جمعی از علما که در مسجد دارالامان سخنرانی می کرد گفته بود که وی باور دارد که در افغانستان در تمامی مساجد انفجارات ، انفجارات در گردهم آئی های علما ء ، ترور علمأ و حملات بر آنها ، این کار همین حلقات است .اینجا در داخل نیز و در خارج نیز !

این کار سیکولار هاست که بصورت نادرست به داعش و طالب ها منصوب می دارند .طالب وداعش این قرد مردانگی نیز دارند که کارغلط خود راهم به خود نسبت میدهند .! منکرنه میشوند اما مسؤلیت حملات فوق الذکررا که هیچکسی قبول نه نموده اند این بدین معناست که ماسواازاین ها یک حلقه دیگری وجود دارد که درعقب این ترورها وقتل ها پنهان میباشند..!

در پرتو سخنان قبل از به شهادت رساندن عبیدالله بارکزی که از سوی رهبر حزب اسلامی گلبدین حکمتیار بیان داشته شده ، اعلامیه امروز ذبیح الله مجاهد مستند و صد درصد صحیح میباشد که وی در صفحه تویتری اش بصورت مختصر و در یک جمله  نوشته بود قتل عبید الله بارکزی با مجاهدین ( جنگویان طالبان ) ارتباط ندارد …تمام !!!

اما اکنون دیده شود که حزب اسلامی مسؤلیت قتل شهید عبید الله بارکزی را بدوش چه کسی یا کسانی می افگنند . دکترمحمد اشرف  غنی رئیس حکومت وحدت ملی افغانستان این قتل رابا شدت محکوم نموده است.تربیون نواندیشی که مخالف هرنوع کشتن با هربهانه ای میباشد قتل شهید عبیدالله بارکزی رانیزبا شدت محکوم مینمایند وبرای آن مرحوم بهشت برئن و برای بازمانده گانش صبرجمیل می طلبند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا