گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » خلیل زاد ومطالبات صلح با پرنسیپ های تجزیه طلبانه و تروریستی!
خلیل زاد ومطالبات صلح با پرنسیپ های تجزیه طلبانه و تروریستی!

خلیل زاد ومطالبات صلح با پرنسیپ های تجزیه طلبانه و تروریستی!

با طالب ها بحث را شروع کردیم روی چهار پرنسیپ یا موضوع در آئنده نزدیک باید تفاهم صورت بگیرد یکی خو مسأله تروریزم است دراراضی که “زیر کنترول” طالب هاست ازاونجا برضد امریکا و برضد همکاران امریکا و برضد هیچ کشور دیگری از طرف گروپ های تروریست استفاده نشود آنها همکاری کنند در او باره ! دوم مسأله ….

 این از فرمائیشات آغا زلمی خان خلیلزاد اند  که در کابل و با یکی از شبکه های خودی  بنام رادیو آزادی  با لمواجهه سخن میگفت و ناگهان صدای از یک عوام بی نام وبی نشان برخاست و با آواز بلندی در خطاب به زلمی خلیل زاد که پس از تلاش های فروان  بحیث مشاور وزارت  خارجه امریکا تقرر حاصل نموده است و به دلیل سابقه کاری  برای وزیر خارجه آنکشور که ایالات متحده امریکا باشد در امر صلح  در افغانستان مشوره میدهد  گفت ! چه ..چه کنند آغا زلمی خان خلیلزاد   ؟ و اراضی زیر کنترول طالب ها !!! ؟ اولأ حضرتعالی بیجا می نمائی که ادای یک مصلح را دربیاوری ! در ثانی چشم ما روشن حالآ دیگر کارات به جائی رسیده که حتی  نه در حد یک مصلح و کسی که ذره ای به فکر مادر وطن اش باشد ودرکنار منافع امریکا منافع سرزمینی رانیز که  در آن به دنیا آمده است  مدنظر داشته باشد تو پا را ازگلیم خودت درازکرده ای و به سبک یک وایسرا سرزمین اجدادی ات را زیر کنترول این و آن می سازی !؟

زلمی خلیل زاد  می خواهد حکومت را در افغانستان را نیز به سبک وایسرا های امریکا در عراق رهبری کند و این هم نمونه ای از آنچه که وایسرا ها در عراق انجام داده اند . !!

ثالثأ اگر قبول کنیم که شما می خواهید  به عنوان یک امریکائی با تبار* نامعلوم و مجهول  به فکر ختم جنگ در افغانستان هستید و هیچگونه غرض ومرضی ندارید  لابد که دارید و ما که عوامیم اما تا هنوز به انعام مبدل نه گشته ایم خاطرات دوران بیکاری ات که با به قدرت رسیدن بارک اوبا ما دو پا را در یک موزه ساخته بودی تا به مقام

این از مریدان حضرت خلیلزاد بوده که میخواستند زلمی خان خان به کرسی وایسرا ی افغانستان منصوب شود !!

وایسرای امریکایی در افغانستان نائل آیی  که در قرن بیست ویکم برای نخستین بار با انهدام رژیم صدام حسین پس از جنرال جی مونتگومری گارنر Jay Montgomery Garnerکه پس از تهاجم امریکا و ائتلاف ضد تروریزم بر عراق به حیث نخستین رئیس اجرایوی حکومت درعراق ایفای وظیفه مینمود اما به دلیل مبارزه قاطع به بازمانده گان حزب بعث که اکثریت شان با دولت اسلامی داعش پیوستند مجبور به

استعفأ شد و لوئیس پل برمربحیث  نخستین رئیس امریکایی حکومت ائتلاف موقت عراق گماشته شده بود جالب و سخت شگفت انگیز است که در زمان سلطه لوئیس پل برمرسوم به عنوان رئیس حکومت ائتلاف موقت عراق تجزیه عراق به دوبخش شیعه نشین و سنی نشین کلید خورد وغالبأ  اکنون همکارمجهول التبار* امریکائی اش نیز که حضرت زلمی خان خلیل زاد باشد همان مأموریت قصر سفید را  بنام مناطق تحت تسلط طالبان و غیرطالبان درافغانستان عملی میسازد. وی بصورت روشن ازطالبان می خواهد در اراضی ای که زیر کنترول طالب هاست ازآنجا برضد امریکا ، برضد همکاران امریکا و بر ضد هیچ کشور دیگری نباید از سوی گروپ های تروریست مورد استفاده قرار گیرند و او نها در این باره همکاری کنند ……تا خواننده گان عزیز تصور نه فرمایند که آغا زلمی خان صد درصد واز مادرزادی زبان ما گنگه  از بلد برادر امریکا فقط مرد جنگ است و ازصلح و مصالحه خوش شان نه می آیند ؟ به جان شاه پسند خان که این وصله درگذشته نیز یعنی ازهمان بیروتی که عروس البلاد نامیده میشود وآغا زلمی خان دوران شادابی ونوجوانی اش را درخیابان های آن یکجا با دیگر کاو بای ها ی کابل منجمله همین اشرف خان غنی که یارگرمابه وگلستان وی محسوب میشود سپری نموده است.اما فارغ ازهرنوع حب وبُغض این شائعات که وی اهل جنگ است ونه صلح به حضرت نه می چسپید،وی عین سکه ای ازصلح است اما صلح مسلح!

عاقل به لب فرات تا پل می جست

دیوانه ء پا برهنه از آب گذشت !

*زلمی خلیلزاد که دارای ریشه افغانی است و ازافغان تبار های امریکای محسوب میشود چنان در زیر تأثیر نظام سلطه غربی قرار گرفته که از افغان  بودن خود  خجالت میکشد روی همین دلیل ما آنرا مجهول التبار می نامیم !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا