گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » آخندزاده امرخیل وهذیان هااش!
آخندزاده امرخیل وهذیان هااش!

آخندزاده امرخیل وهذیان هااش!

ازسائرارشادات ، تفــسیر ها وعبارات من در آوردیئ  حضــرت ضیا الحق امــــرخیل دامت برکاته که پس ازتحمل سال هادردوشکنجه درطویله گوسفندی موسوم به دارالانشای کمیسیون مستقل انتخابات بروزن انتصابات تازه به صف طویلی ازکاهنان خانقاه ارگ پیوسته است درحوزه” سیأ “ست که بگذریم فی الواقع در باره ء راه حل های  تک وپطره ایی بحران جاری در افغانستان آموخته ایم و امت گوسفند پرور ما نیز از چنین ارشادات آن حضرت ممنون بوده است اما نسبت به سائر موعظه های حسنه اش سخنانی را که به رویت تحقیقات گسترده وپس ازمراقبه هاواستخاره های فروان درباره استعفای رئیس اجرایوی حکومت که همانا عبدالله ،عبدالله باشد بصورت مدلل ارشاد فرمودند قابل تأمل فروان است .

با این تحقیق بِکروناب آخند زاده ضیأ الحق امرخیل معروف به مرشد گوسفندی دیگر جای بحث برای هرگونه تفسیرو تعبیر حقوقی باقی نه می ماند اما حیف که امت بلا نسبت گوسفند پرورما قدرومنزلت  نوابغ ، مرشدان ومتفکرا نی چون آخندزاده امرخیل ودیگر اسلاف اش که در سرزمین متفکر پرور می رویند نه میدانند . بنابراین برای عوام دیگر راهی باقی نه می ماند الا اینکه همین جا بنشینیم و هرروز هذیان های مقدسی از آخند زاده  ضیأالحق امرخیل مرید جدید خانقاه ارگ را  که مصداق تلمیذ معروف فولکلوریک “نوکرنوآهو را می گیرد به دو” میباشد مانند دانه های تسبیح بشماریم و خاموشی گزینیم .

وی در جایی اینگونه  روایت می فرمایید : یک چیزی است و یک بحث حقوقی است هرآن پست انتخابی ای  که  وقتی کاندید  انتخابات می شود از سمت و مقام خود استعفا نه میکند اما هر پستی که انتخابی نبوده است مثلا من مثال ارائیه میکنم که رئیس جمهور وقتی کاندید ریاست جمهوری میشود وی از مقامش استعفأ نه میکند زیرا وی کــانــدید  هـــمان ” بست ” میباشد .

اگر عضو ولسی جرگه یا پارلمان وقتی به ولسی جرگه خود را کاندید میکند استعفا نه میکند اما وقتی عضو پارلمان یا ولسی جرگه خودرا برای ریاست جمهوری کاندید کند باید از پست وکالت استعفا نماید . روی همین اساس اگر کسی وزیر باشد ویا رئیس اجرأیه ریاست اجرائیه با ید اصولأ از مقام خو د استعفا کند  و از مقام خود استفاده !! نمایند و در نتیجه آن خودرا نامزد ریاست جمهوری سازد  !!!

البته این آخند زاده امرخیل که در فن گوسفند داری و تقلب مطالعات وسیعی  دارد دو پایش را دریک موزه کرده وبا بکارگیریی  ضمیرمتکلم مفرد با فهم ابتدائی در حوزه ادبیات حقوقی میخواهد ثابت کند که همین اکنون خواب دیده است وخواب که به تعبیرکتاب ناموری چون ابن سیرین شریف نیمی ازالهام نامیده میشود حکمأ داروغه ای که درقصرسپیداراز من و سلوای استخباراتی تغذیه میشود باید قبل از انتصوابات ” ریأ” ست جمپخوری از مقام داروغه گی استعفا دهد . هرچند آخندزاده صاحب تازه مرید شده درباب مسائل سرنوشت ساز دیگری مملکتی  نیز فرمائیشات داهیانه فرموده است اما باشد برای فرصت دیگری !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا