گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » تأدیب وتهدید درحرمسرای ارگ !
تأدیب وتهدید درحرمسرای ارگ !

تأدیب وتهدید درحرمسرای ارگ !

وقتی اذناب حرم سرای ارگ نتوانیستند بوی باروتی  که با افشأ گریهای بی سابقه نه ازگلوله های دشمن خود ساخته موسوم به” لندغرها “ بلکه از کمربند های ایمنی مریدان مسلح خانقاه وحرم سرا به مشام ها میرسید ببندند درراستای این وظیفه خطیربا سبک وشیوه دیگری یعنی” تأدیب وتهدید !” متوصل شدند . نخستین و آسان ترین طعمه این شیوه همانا جوانی بنام مریم وردگ تعیین شد که پس ازاظهارات جنرال حبیب الله احمدزی سابق مشاورارشد امورامنیتی رئیس محمد اشرف غنی دریک گفتگوبا شبکه تلویزیونی WION که از کشور برادر!! هند نشر میشود ضمن تبصره بر سخنان جنرال حبیب الله احمدزی

برآن بصورت محتاطانه مهر تائید گذاشت همچنان وی در صفحه فیس بک اش نوشت که : دسیسه مخالفین سیاسی یا واقیعت شرمناک ؟ جنرال احمدزی مشاورپیشین غنی : در ارگ فحشأ ترویج میشود وکیل های زن در بدل ” سکس ” به پارلمان کامیاب ساخته شده است اما وقتی موجی از یک  هیاهوی مصنوعی در برابر این بانوی جوانی از خارج آمده  که از سوی حنیف خان اتمر جاسوس شناخته شده در جامعه افغانی و مشاور با صلاحیت امور امنیتی که در عین حال ریاست شورای امنیت ریاست حکومت وحدت ملی  را نیز مدیریت میکرد  به عنوان مشاور شورای امنیت تقرر یافته بود بوجود آمد وی مطابق  معمول و مرسوم گفت که  سخنان وی به غلط تعبیر شده است

وی هیچگاه بر سخنانی که بار سنگین اتهام را در قبال داشت مهر تائید نه گذشته است بلکه سخن‌های وی در رسانه‌های اجتماعی تحریف شده‌است . درحالیکه مریم جان وردگ مشاور شورای امنیت افغانستان یکا یک اتهاماتی را که جنرال احمدزی بیان داشته بود برزبان می آورد و گفت : هیچکسی از داخل ارگ برای گپ زدن در این موارد جرئت نمی‌کند و امکان دارد علیه او هم کمپاینی به راه انداخته شود.

با نشر وپخش چنین گزارشها برخی  ازفعالان زن نیز که در دکه های بنام حقوق زن مشغول داد وستد بودند با شنیدن چنین  اتهام ها ی شگفت انگیزبازار موجی از واکنش ها را با شعارهای مختلف وحضوردرشبکه های جهانی تلویزیونی گرم نگه داشت و هرکسی از این بازار متاعی خریدند . البته دراین میان واکنش آقای عبدالله عبدالله  رئیس اجرائیوی حکومت وحدت ملی جالب و پرمعنا بود .

وی ضمن اینکه اتهام بستن بر بخشی از حکومت آنهم در جریان برگزاریی انتخابات مجلس شورای ملی را شرم آورخواند گفت باید قضیه تحت نظر یک هیأت بیطرف مورد بررسی قرارگیرد نشود که به جای ازمیان برداشتن ذشتی برمحاکمه وموأخذه ای کسی بانجامد که موضوع را اطلاع داده اند .

آگاهان امورمیگویند که پس ازتأدیب وتهدیدمریم وردگ سابق مشاوردرشورای امنیت که ازوابسته گان مرحوم جنرال زلمی وردگ که چندی قبل در کارته پروان ازسوی افراد ناشناسی به قتل رسید ورحیم وردگ سابق وزیردفاع حکومت آقای کرزی میباشد روی همین شیوه تهدید وتطمیع بردیگرمهره های شامل درقضیه افتضاح واترگیت ارگ با شدت مشغول میباشند .

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا