گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » مرسی قربانی دموکراسی قلابی!
مرسی قربانی دموکراسی قلابی!

مرسی قربانی دموکراسی قلابی!

سالها قبل از امروز «کارل پوپر» فیلسوف معاصر گفته بود:” دموکراسی هرگزحکومت مردم نبوده، و نه میتواند باشد، و نه بایستی که باشد. این خطرناک است به مردم و به ویژه به کودکان بیاموزیم که دموکراسی به معنی حکومت مردم است، یعنی حکومت عموم، که حقیقت ندارد، و وقتی فرد از واقعیت مساله آگاه شود، احساس میکند فریب خورده است، و این احساس میتواند حتی به تروریسم بیانجامد”.دکتور محمدمرسی یگانه مسلمانی بود که در آ ستانه ی قرن بیست و یکم فریب بزرگ دموکراسی را خورد . محمد مرسی با خشونت دینی وداع گفت و بااستفاده از مفاهیم بلند دموکراسی و حفظ حقوق بشر و تفسیر انسانی از دین در پی کمپاین انتخاباتی در مصر در فضای باز سیاسی آرای ۵۰+۱را گرفت اما جهان دموکراسی(!)

در راس ایالات متحده امریکا و اسرائیل و حکومت خبیث ومنافق جمهوری آخندی ایران دریک توطئه مشترک اورا سر نگون، دستگیر و توسط کثیف ترین چهره کودتاهی عصر جنرال عبدالفتاح سیسی به زندان انداخته شد وبالاخره به طرزمرموزی توسط اعمالدموکراسی به شهادت رسانیده شد .

درحالیکه نبود مرسی را در خاور میانه اسلامی و کشور مصر ضایعه بزرگ می پندارم از خداوند بزرگ برای موصوف مغفرت و برای بازماندگانش صبر جمیل استدعا دارم . نا گفته نباید گذاشت که شهادت محمد مرسی در زندان اعمال دموکراسی بزرگترین ضربه رابر جریانهای روشنفکری دینی و اصلاح طلبان مسلمان در خاور میانه و جهان اسلام وارد کرد تا دیگر هیچ مسلمانی درخاور میانه به دموکراسی و حقوق بشر و مفاهیمی از این دست اعتماد نکنند و زمینه را برای تداوم خشونت دینی مساعد تر ساخت .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا