گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » مکثــی بر فرمـــان خون آلــود استخباراتی و رسانه ایی طالبان !
مکثــی بر فرمـــان خون آلــود استخباراتی و رسانه ایی  طالبان !

مکثــی بر فرمـــان خون آلــود استخباراتی و رسانه ایی طالبان !

به تمامی رسانه های  تصویری و گفتاری که در مرکز کابل وبعضی ولایات …..شنیده میشود ….بس بس ملتفت شدیم ملا شمشتو آخند  ! چطور ملتپت ! شدی عوام مادر مرده  ؟ خود مانیم،بفهمی نه فهمی درست است که ما عوام مادرمرده ایم اما هنوزصدای کریه شلیک گلوله های که ازسوی لندغرهای امربالمعروف برزنان وخواهران بی دفاع این سرزمیناصابت میکردوآنها چون کبوترهای مظلومی درخون می تپیدند فراموش نکرده ایم .پس دور از واقیعت نیست که این طائفه برای کشتن هر انسان و بستن هرزبان خط ونشان بکشد . آفرین عوام ! درآن قبلی ها هم  ما که موفق و سرافراز بودیم و توانیستیم سرزمین افغانستان را زیر سلطه شریعت غرای  محمدی  در بیاوریم  بصورت مصنوعی روشنفکر بروزن راشن فکر درست میکردیم و طائفه طائفه را برآخور های جداگانه تطمیع و ترزیق می بستیم نه از نقد خبری بود و نه از انتقاد چیزی میشنیدیم ،

نه از انتقاد بر انتصابات و اصلأ انتخابات را خو شرعأ ناروا و حرام ثابت کرده بودیم . باید  ایمان داشت  که خداوند ناصر و حافظ اسلام و مسلمین است. از شرق وغرب با سرازیر شدن برادران مسلمان با ما کمک ویاری رساند .

شمشتو آخند بس کن که ایمانم به لرزه آمد . و بیمارم ساختی ! آفرین بر چنین عقل طالبی ات ! درست است که ما را عوام مادر مرده می خوانید اما چند کرور و چند میلیون شاهد داریم که شما وارثان  اسلام تاریخی اموی هستید که به شمول ذات الهی همه راموجودات  زمینی  و مطیع به فرمان امیر المؤمنین ناشناخته می دانید ، شما در تاریخ دیگری و با فتوای ابلیس رانده شده حلقه غلامی را بر گردن می کشیدید و زنان ومردان دلیر این سرزمین را به کشتار گاه ها می بردید .

اینکه توانیسته بودید گروهی را به اسارت بگیرید و سپس آنها را به نام های جذابی رنگ کنید و به گفته تان بر آخور های جداگانه ای بنام روشنفکری و حتی مذهبی اعم از شیعه  و سنی  رنگین بسازید پروژه بیگانه ها بوده که شما را هم همچون راه بلدان و مهره های این سلسله و این زنجیر به پیش میکشاند .

ها گفته باشیم ملا شمشتو آخند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا