گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » تیوری سن های سکولارخشونت !
تیوری سن های سکولارخشونت  !

تیوری سن های سکولارخشونت !

بعضی دین ستیزان تازه نفس ، لومپن های سکولار!! ،حتی به حقوق ذاتی مسلمانان هم وقعی نمیگذارند و میتود فحاشی را پیشه کرده اند !چرا باید مسلمانان را بدون تفکیک خوب وبد بباد دشنام گرفت ؟من بار ها گفته ام که ؛ نقد علمی و منطقی دین در فضای مجازی و حقیقی در دنیای کنونی هیچگونه اشکال ندارد و این حق هر انسان آزاد اندیش است که اسلام ، مسحیت و دموکراسی را یکسان مورد نقد و سوال قرار بدهند ،یعنی تنها مقولات دینی را از دیدگاه و روش -علمی -انتقادی- میتوان مورد بحث و تحلیل قرار داد اما توهین به کل مسلمانان بدون تفکیک گروه های افراطی باسایر مسلمانان کره زمین نه تنها راه دشوار گزار روشنگری را هموارنمی کند بل آنرا پر از ناهمواریها نیز میگرداند.

جدایی دین و دولت ، اصلاح اندیشه دینی و ترویج نوگرایی و آشنایی با تمدن جدید و سیستم های دموکراسی با انتخاب خود مردم لازم است صورت گیرد و توهین به کل مسلمانان و اندیشه ی دینی این انتخاب را به ضدیت با مردم میکشاند. و در نتیجه به تعداد کسانیکه از دین مصلحت آمیز خروج میکنند و به داعش می پیوندند کمک مینماید در دوره ی روشنگری اروپا هم تعدادی زیادی لومپن های سکولار وجود داشت که مثل حالا میتود فحاشی را پیشه ساخته بود ند و بجای تفکیک دین و دولت و انتقاد از دستگاه کلیسا و عملکرد پاپها و کشیش ها دین را مورد توهین و توبیخ قرار میدادند و درنتیجه این گروه های لومپن توسط خود روشنفکران نا بود شدند و بکنار زده شدند.

آیا انصاف است که چهره نورانی زنده یاد دکتور علی  شریعتی  نمادی از دیانت عقلانی و اجتهادی را با یاوه گوئی های روشنفکرنما ها مــکدر ساخت ؟لومپن های تازه نفس دین ستیز و فحاش میتوانند در این مورد چند کتاب علمی و تاریخی را مطالعه بفرمایند و اگر نمی فهمند بفرمایند که ریفرنس بدهم .واقعیت آنست که نزد وجدان بشریت جامعه مسلمانان متشکل از پنجاه دولت و حدود دو میلیارد انسان حق دارند مثل بقیه انسانها به حقوق بشری احترام بگذارند و از حقوق بشری و ذاتی برخوردار باشند . قابل انکار نیست که اکثریت مسلمانان جهان صلح طلب هستنند و هیچگونه وابستگی به دستگاه افراطیون مذهبی ندارند . در هر صورت اصل سخنم اینست که هیچکسی را به صرف مسلمان بودن یا مسیحی بودن یا یهودی بودن یا پیروی ظاهری از هر ایدئولوژی ای نباید از بهره وری از آزادی های مندرج در بیانیه حقوق بشر محروم کرد .

( کاریکه دین ستیزان تازه نفس پیشه کرده اند )با سوابقی که از این افراد دارم شاید بنویسند که اسلام اساسآ دین جنگ و بغاوت و شورش و انسان کشی است سوال اساسی اینست که ؛ مگر در بین خدا نا باوران افراد شرور ، قاتل و شورشگر و بغاوتگر وجود ندارد ؟ اگر ندارد پس اینهمه حملات تروریستی در امریکا و اروپا علیه انسانهای بیگناه و محصلین و متعلمین و اطفال را چگونه میتوانید اسم گذاری نمایید ؟!مگر همین مسحیتی که امروز ادا و اطوار انسانی در مییاورد در جنگهای صلیبی چقدر مسلمان را کشت ؟؟ مگر یهودیت در فلسطین دارای کار نامه ننگین نیست ؟؟؟پس چرا تنها علیه مسلمانان تیغ و تبر برداشته اید ؟؟؟؟امروزه تمام مسلمانان در کره زمین خواهان صلح و زندگی مسالمت آمیز هستند و شرور خواندن تمام مسلمانان کار عا قلانه و انسانی نیست امروز اروپا دستش را بسوی صد ها هزار مسلمانانیکه که آواره و بد بخت شده اند دراز کرده اند و از این مردم استقبال مینمایند اگر قرار بود که مسلمانان ذاتآ شرور و شورشگر و ناقض حقوق بشر بودند مگر دستگاه های اداری و حکومتداری اروپا مغز سر خر خورده اند که ازاینهمه مهاجرین و پناهگزینان مسلمان استقبال مینمایند وحتی با پارلمانهای خود درمی افتند مگرازمسلمانان حمایت مینمایند !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا