گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » تٌوهُــمِ نداشتــن اســـتقلال!
تٌوهُــمِ نداشتــن اســـتقلال!

تٌوهُــمِ نداشتــن اســـتقلال!

اشتباه نه، توهم است اگر که بگوییم افغانستان استقلال ندارد.افغانستان به عنوان یک کشور مستقل از طرف تمام کشور های جهان به رسمیت شناخته میشود، به شمول بریتانیا، آمریکا و روسیه. افغانستان در پایتخت های تمام کشور های مهم دنیا سفیر و سفارت دارد و بیرق اش به عنوان یک کشور مستقل در این کشور ها برافراشته است.

افغانستان مانند همه کشور های مستقل جهان در سازمان ملل نماینده دارد و بیرق اش در کنار بیرق همه کشور های مستقل جهان در مقر این سازمان در اهتزاز ست.اشتباه، یا بهتر بگویم توهم اینکه افغانستان استقلال ندارد ناشی میشود از اینکه ما افغانستان به عنوان یک کشور را با رژیم ها و دولتمردان وابسته و خود فروخته یکی میگیریم ونمیتوانیم تفاوت بین این دوقایل شویم.

اینکه افغانستان از چهل سال به این طرف دردست رژیم ها ورهبران مزدور ووابسته افتاده است و پای بیگانگان رابه این سرزمین کشانده انددلیل برنداشتن استقلال شده نمیتواند.رژیم های مزدور و رهبران جاهل بودند که استقلال نداشتند نه افغانستان. رژیم های مزدور بودند که گهگاهی ازطرف بعضی کشورها بهرسمیت شناخته نمیشدند نه افغانستان به عنوان یک کشور.این دورا باید ازهم تفکیک کنیم.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا