گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » مکثی بررهائی انس حقانی وغیره!
مکثی بررهائی انس حقانی وغیره!

مکثی بررهائی انس حقانی وغیره!

هرچند هیچکسی ندانیست که امرالله خان صالح معاون اول  تکت  انتخاباتی تیم دولت ساز برهبریی محمد اشرف غنی در انتخابات سال ۲۰۱۹ریاست جمهوری افغانستان آنگاه که محمد اشرف غنی رئیس جمهور منتخب مردم افغانستان و سرقوماندان اعلای قوای مسلح کشور راپرُتاژ رهائی انس حقانی و دیگران را قرئت می فرمود و در سمت راست آقای اشرف غنی حضورباهم رسانده بود درچه سمت دولتی قرار داشت ؟

اما آگاهان تصؤر می کنند که براه انداختن کمیدیی بنام انتخابات و مصروف نگاهداشتن افکار عامه بنام دموکراسی و انتخابات جزبرای فریب مردم نبوده بلکه آقای اشرف خان احمدزی همسر گرامی رولا سعد غنی لبنانی الاصل مسیحی خودرا رهبر مدام العمرافغانستان و سرقوماندان اعلی قوای ثلاثه اعم از” بحری !!، زمینی و هوائی “میخواند واز همین اکنون خودرا پیروز انتخابات سال ۲۰۱۹ ریاست جمهوری می شمارد .  شاید جوابی بفرمائند ای بیسواد مادر زاد ! طوری نه شده چرا پرت وپلا می گی ؟ همان طوریکه  که این انس خان حقانی که خود در مدرسه مشغول آموختن علوم بود و غرض دیدار با یکی از سرشناس ترین رجال دفتر قطر به قطر سفر کرده بود حین بازگشت از میدان هوائی بحرین بازداشت و به افغانستان انتقال شده  بود و اذناب لائیق مملکت یا همان نیروهای دلیر امنیتی وظیفه یافتند تا بفرمایند که انس حقانی و حافظ محمد عمر از تمویل کننده گان شبکه تروریستی حقانی در یک عملیات نظامی در خوست بازداشت و به کابل انتقال یافتند و همه اهالی افغانستان به گروگان گرفته شده خاموشی اختیار نمودند اکنون نیز شاید همان اراده به حرکت آمده و سرکس انتخاباتی آخیر را به نفع تیم دولت ساز که آنرا با طعنه تیم تابوت ساز می خوانند با این مسخره بازی ها که گویا انس حقانی با سه تن از یاران تروریست اش از زندان باگرام آزاد شدند با یک تیر دوفاخته کنند و تیم دولت سازرا در مقدم صلح با طالبان بصورت غیر مستقیم فاتح انتخابات اعلام کنند .

واقیعت این است که آقای انس حقانی کم وبیش هفت ماه قبل آنگاه که میان حکومت افغانستان و جنگجویان طالبان مذاکرات مستقیم تدارک دیده شده بود ونام انس حقانی در فهرست مذاکره کننده گان شامل بود وی از زندان باگرام آزاد ساخته شده و به قطررسیده بود،البته وی درقطر نیزدرمحوطه ای خاصی ازامتیازات بهره مند بوده است.

دیگرجزیات در ائنده انشأالله 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا