گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » نطق قبل ازپیروزیی یک سینه چاک
نطق قبل ازپیروزیی یک سینه چاک

نطق قبل ازپیروزیی یک سینه چاک

سلام برتو ای ارسطاطالیس زمان ، ای که ترا سلطان ابن سلطان زوی می خوانند ! ای که افلاطون درجیب گشاد جلیقه دانش تو گم می شود ،  و توای خردمند فرزانه که شتر علم و بصیرت و فرزانگی ات در خواب بیند پنبه دانه ! چرا و چگونه این همه پرت وپلا می فرمائی ؟ ما که عوام باشیم سخنان پرت وپلاو پراگنده آنحضرت را استماع نمودیم و شنیدیم که آسان ترین و مجرب ترین راه محو مخالفان  را همانا تصفیه از ادارات حکومتی تشخیص فرمودی !

بدون شک این همان راهیست که گذشته گان بی همال  شما و مخترعان وکاشفان  این نسخه مقدسه که همانا تصفیه قومی و نژادی  باشد  ازچندین دهه بدینسو هر چه زور میزنند به جایی نه میرسند ، حسن بزرگ حضرتعالی نسبت به مخترعان این نسخه در این است که شما آنرا با عقل فاخر تان در ادارات حکومتی خلاصه نموده اید و مخترغان آن که همانا طائفه ای از فاشیست ها باشند در کوچ دادن ها از دیار به دیاری !

چرا خود را رسوای عام وخاص نمودی و نقل مجلس انانی نیز شدی که در هر مجلسی و هرمحفلی که بر هرانگیزه ای تشکیل می شده باشد یگانه شعار اش این بوده که اگر دولت ع وغ ( عبدالله و اشرف غنی ) راست می گویند انس حقانی را درملای عام اعدام کنند !

و اکنون برایش  توای  سلطان ابن سلطان سوژه ای و مطلبی را به دودسته تقدیم نمودی ! آخیرأ چرا که یک هفته تمام پرت وپلای خودت خوراک”  طویله ملی ” سابق  پارلمان وولسی جرگه اش می خواندند شده اند ؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا