گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » سقوط رژیم سرکوبگر ایران خواست قدرت های سرکوبگرجهان
سقوط رژیم سرکوبگر ایران خواست قدرت های سرکوبگرجهان

سقوط رژیم سرکوبگر ایران خواست قدرت های سرکوبگرجهان

تظاهرات اخیر در ایران با وجود برخورد شدید و سرکوبگرانه نیروهای دولتی همچنان ادامه دارد و معلوم نیست که چگونه مهار خواهد شد.گر چه سیاست دولت آخوندی ایران یک مصیبت در منطقه است که دستش به خون مردمان بی گناه سوریه، یمن، عراق و افغانستان آلوده بوده هزاران فتنه و فساد در اقصاء نقاط عالم به راه انداخته است؛ آنچه قابل نگرانی است سقوط این رژیم سفاک است؛ که نتیجه اش متلاشی شدن ایران و بدبختی مضاعف مردم آن کشور خواهد بود. سقوط رژیم ایران هیچ خیری جز تباهی به مردم ایران ندارد که امریکا و اسرائیل در عقب اعتراضات اخیر آن کشور قرار دارند..

آنچه برای ایران ولو که آخوندها بتوانند تظاهرات کنونی را به سادگی سرکوب کنند، مهم است، باید در این کشور اصلاحات آورده شود و از دست اندازی در امور کشورهای دیگر خود داری گردد. مهمترین مسئله یی که می تواند ایران را از این گرفتاری نجات دهد دست کشیدن از سیاست و نگرش مدهبی صفوی گری است که مصیبت افرین می باشد. ایران باید به شیعه سلف که نرم و اعتدالی است برگردد و از خرافات و قبر پرستی توبه کند.

اگر آخوندها با لجاجت به صفوی گری ادامه دهند دیر یا زود ایران را به مصیبت بزرگی گرفتار خواهند کرد که هیچ نیرویی نمی تواند جلو نابودی آنرا بگیرد.تاریخ نشان داده هر قدر که دولت ها متکی به نیروهای نظامی شان بوده اند؛ در فرجام در برابر نارضایتی های مردم تاب نیاورده سقوط کرده اند.ایران هم با وجود داشتن نیروهای بسیج، سپاه پاسداران، فاطمیون و … از این امر مستثنی نبوده با تداوم سیاست های غلط بالاخره از درون متلاشی خواهد گردید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا