گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » ناامیدمباش ماهمه باتوهستیم!
ناامیدمباش ماهمه باتوهستیم!

ناامیدمباش ماهمه باتوهستیم!

با نزدیک شدن فصل سرما و وضعیت نابسامان اجتماعی در کشور، جوانان «نا امید مباش» یکبار دیگر به سلسله فعالیت‌های سال‌های گذشته دست و آستین بر زده‌اند تا در قسمت تامین نیازمندی‌های هموطنان درمانده و مستحق فعالیت‌های انسانی را انجام دهند.گروه جوانان «نا امید مباش» پل ارتباط میان اغنیا و فقرا قرار گرفته اند 

و کمک‌های زمستانی را که ازطرف تجار محترم، افراد و نهادهایی‌که صورت می‌گیرد به اسرع وقت و اطمینان خاطر به آدرس خانواده‌های مستحق می‌رسانند.هدف اساسی این گروه، مبارزه با فقر در جامعه است که برنامه‌های کوتاه مدت آن هرسال در فصل زمستان اجرا می‌شود. از جمله فعالیت‌های که این گروه در زمستان‌ها به آن می‌پردازد:

 کمک به آنعده خانواده‌های که اصلاً نان‌آور ندارند.

–  کمک برای کودکان یتیم و بی‌سرپرست که بجای آموزش و تحصیل، در سرک‌ها دنبال لقمه نانی سرگردان‌اند و کار شاقه انجام می‌دهند.

 کمک برای خانواده‌های شهدای نیروی‌های امنیتی وخانواده‌های که نان‌آور خود را دررویدادهای انتحاری و انفجاری از دست داده اند.

–   فراهم سازی زمینه آموزش رایگان برای کودکان بی‌بضاعت و کودکان یتیم و بی‌سرپرست.  

–    مبارزه با فقر

–   مبارزه با پدیده اعتیاد

   مبارزه با بی‌کاری

   ایجاد آموزشگاه رایگان

   ایجاد یتیم خانه

بناءً هموطنان خییر و توانمند ما که خواهان همکاری در این عمل انسانی، اسلامی و وجدانی هستند، می‌توانند با ما در تماس شوند وهمکار باشند.جهت اطمینان: رضاکاران «نا امید مباش»هزینه‌های زندگی خود را از مصروفیت‌های شخصیومشغله‌های فردی خود تامین می‌کنند. پروسه کمک‌رسانی کاملاً شفاف است و نکته نکته گزارش آن به فرد و نهاد کمک کننده داده می‌شود. ما خود را مسئوول می‌دانیم.

آدرس دفتر: کابل، بهارستان، مکتب و آموزشگاه امید بسوی آینده

شماره‌های تماس: ۰۷۸۱۸۷۱۸۳۰۰۷۳۱۱۰۱۶۶۷

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا