گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » همگونی خرافات دراسلام وهندویت
همگونی خرافات دراسلام وهندویت

همگونی خرافات دراسلام وهندویت

در خبر آمده است که پولیس هند یک فعال سیاسی را به جرم متقاعد کردن افراد در نوشیدن ادرار گاو برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بازداشت کرد. «نارایان چاترجی»، فعال سیاسی عضو حزب حاکم BJP برهبریی نریندر مودیصدراعظم   این کشور پس از آن بازداشت گردید  که یک شهروند هندی در اثر «نوشیدن ادرار گاو به توصیهٔ وی» بیمار شد و به مأموریت پولیس  شکایت کرد. پولیس ایالت بنگال غربی اعلام کرد اتهام آقای چاترجی عبارت است از «برگزار کردن مراسمی برای استعمال ادرار گاو و متقاعد کردن یک داوطلب به نوشیدن آن.» روز گذشته پولیس هند همچنین صاحب یک فارم گاؤ داری  را به اتهام فروش ادرار گاو بازداشت کرد.

پولیس اعلام کرد این فرد مدعی شده است که ادرار گاوهایش ویروس کرونا را از افراد دور نگاه می‌دارد و آن را لیتری ۵۰۰ روپیه (۶/۵) دالر  می‌فروخته است . آگاهان و دانشمندان  علوم دینی می گویند که ادرار یا همان Urine حیوانی و گاهی هم  انسانی سبب اشاعه و نشرخرافات در مذاهب اسلام و هندویت شده اند . چنانچه یکی از آخند های متحجرشبه مذهبی مسلمان  بنام ملاحیات الدین صاحبی که از اهل ولایت بلخ افغانستان بود دریکی از خطبه ها ی روز جمعه در باره تقدیس ادرار حضرت محمد پیامبر بزرگوار اسلام و خوردن ادرار آنحضرت توسط یک فرد دیگری اینگونه بیان میدارد :جناب رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم به یکجائی بول کرد یک کسی که اُم ایمن نام داشت رسول خدا صلی الله علیه وسلم که دوباره می آید اُم ایمن برآمد

طوریکی جناب رسول الله صلی الله علیه وسلم به کجا بول کرده است بالاخیره از بویش بوی عطر برمیخاست از بول رسول الله صلی الله علیه وسلم عطر جناب رسول خدا را بوی کرد ونوش جان کرد دوباره آمد گفت که یا رسول الله صلی الله علیه وسلم ….گفت کجا بودی ؟ گفت که بول معطر شما را نوش جان کردم ببینید حدیث مستندی که سنن دارقطنی روایت میکند …جناب رسول الله صلی الله علیه وسلم  مهربانی کردند که به شکم او عطر ما بخورد یعنی بول مه بخورد، بول ما برود شکم ازو هرگز گرسنه نه می گردد وشکم آن اُم ایمن دیگر گرسنه نه شد !!! از برکت بول مطهر جناب رسول الله صلی الله علیه وسلم بول خوردن گپ ساده نیست برادران از برکت اخلاق و مهربانی ها و عطوفت ها وعزت ها و شجاعت ها و غیرتها ودلسوزی ها و تحمل های جناب رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم است …اینگونه است که ادیان توسط مبلغان بی شرم آنها به کتله های کثیفی از خرافات مبدل میگردند ونباید تعجب کرد که چرا و چگونه لکه های  ننگین چنین لاطایلات و هذیان ها بر دامن مذهب هندویت و یاهم هرمذهب  دیگر ی افتاده اند ؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا