گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » تیوریی توطئیه اززبان آخندپناهیان وکــرونا مژده ظـــهور امام زمان !
تیوریی توطئیه اززبان آخندپناهیان   وکــرونا مژده ظـــهور امام زمان !

تیوریی توطئیه اززبان آخندپناهیان وکــرونا مژده ظـــهور امام زمان !

فرقی نه میکند که آخوند وابسته به کدامین تیره وفرقه ای مذهبی اعم از تسنن سلفی و یاهم ولایت فقیه مطلقه شیعه است سوگند خورده اند تا دنیاست خُزَعْبِلات.” بگویند و دنیا را ازعینک “خرافات “نگاه کنند !اما باید دریافت که وجه مشترک شان کدام است ؟ چنانچه آخیرأ مجیب الرحمن انصاری یک آخند وهابی که ازمبالغ هنگفت سلفیت ارتزاق میشود ومأموراست تا درمحله ای معروفی بنام گذرگاه  شهر باستانی هرات  که در مرز جمهوری اسلامی ایران مؤقیعت دارد با تعبیروتفسیرتمامی حروف  یعنی ( ک ر و ن ا )  وجه تسمیه ویروس کرونا را باصورت تخیلی

تقدیس وآنرا نشانه روشن الهی داند که  تنبیه کننده بشرگمراه وبه انحراف کشیده شده معاصر به شمار می آید ، در آنسوی سرحد  حجت الاسلام علیرضأ پناهیان یکی از عالمان حوزه قم کشور ایران ، اخیرآ به فلسفه‌ی فتنه‌ی آخرالزمانی پرداخته‌اند و راز بلایایی مانند کرونا را برملا کرده‌اند.خلاصه‌ی کلام‌شان این است:چون مردم به ضرورت حاکمیت ولی‌الله‌الاعظم پی نبرده‌اند.این بلایا برای آن است که خداوند می‌خواهد مردم را متوجه ولی خود بکند. می‌خواهد با فتنه‌های آخرالزمان مردم را برای ظهورامام زمان آماده کند.

وی اضافه می‌کند که البته مومنین، تحت حراست مخصوص خداوندند و مشکلی برای ایشان نیست و از کرونا تشویش نداشته باشند .خلاصه آن که این بلایا به این سبب است که مردم، معرفت به ولیّ‌خدا ندارند و این بلایا همگان را به نحو فراگیر، متوجه حضور ولی الله الاعظم می‌کند.می بینید عزیزان ! که چگونه اکثریتی از آخند های اعم از آنانی که با هرم و محور ولایت فقیه مطلقه اهل تشیع بسته اند  و یاهم با سلفیت بنیاد گرایی شریعت مداری که از تبار وهابیت محسوب میشوند  عوام  الناس را ازجاده عقلانیت و خرد منحرف میسازند  . ؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا