گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » جرگه مشـــــورتی صلـــــح، یــــک مســــخره دیگـــــر تاریـــــخ!
جرگه مشـــــورتی صلـــــح، یــــک مســــخره دیگـــــر تاریـــــخ!

جرگه مشـــــورتی صلـــــح، یــــک مســــخره دیگـــــر تاریـــــخ!

جریانات ١٩ سال اخیر ثابت ساخت که چهره های سیاسی افغانستان در میدان شطرنج سیاست کشور حتی حیثیت پیاده را هم ندارند .جلسه ء بن در حقیقت حضور بیگانه ها را در افغانستان رسمیت بخشید و حصه قدرت های بزرگ و شامل در قضیه را مشخص ساخت و توانست مافیای داخلی را قانونمند نماید.آقای کرزی که در راس یک حکومت دست نشانده به قدرت رسید ،غلامی را به ابتذال رساند.کرزی با وجودیکه دستِ های شاه شجاع را از عقب بست، تلاش ورزید تا حد اقل نام غلامی را از سرش دور کند و جایگاهی را در آینده افغانستان ،داشته باشد. کرزی با وجودیکه سوار بر تانک های امریکای آمد محافظین امریکایی بودند،

تمام حکومتش توسط خارجی ها تمویل می شدو حتی تمام فضای هوایی و زمینی کشور در دست قوای ناتو قرار داشت و روباهء بیش نبود، لاف از آزادی و شیر بودن میزد.جرگه نمایشی مشورتی صلح از تجارب کرزی است که غلام حلقه بگوش دیگری در نقش قدم وی پا می گذارد و مقدمه بن ثانی را می ریزد.غنی که از چندین پشت تاریخچه جاسوسی دارد و یک غول بیابانی بیش نیست،بخاطر بقای خود و حفظ سرمایه هایش از هیچ نوع سازش دریغ نمی ورزد. او در تبانی با عبدالله ، برای اهداف استعماری باداران خویش ، دارد بر مردم کلاه گذاری می کند.صلح کلمه ء مقدسییت که مردم ما به آن سخت نیاز دارند ، اما چگونه صلح؟؟؟این صلحی که همه ساز آنرا می زنند خطر ناکتر از جنگ است و تمام آزادی های افغانستان را سلب خواهد کرد.در حقیقت این صلح بین مهره های مزدور امریکاست که در بر گردن کشیدن یوغ غلامی با هم رقابت می کنند نه بین مردم افغانستان که روزانه قربانی می دهند.

آیا همین طالبان توسط امریکایی ها و متحدین آنها ساخته نشد؟ آیا غنی و عبدالله و صد ها خاین دیگر اعم از چپن دار ها ، ریش دار ها، لنگی دار ها ، نکتای دار ها و ….. در حکومت مزدور کنونی غلامان حلقه بگوش امریکا نیستند؟ آیا دفتر قطر توسط امریکایی ها ساخته نشد؟ آیا همین اعضای دفتر قطر از زندان های امریکایی ها و متحدین شان آورده نشده اند؟ آیا مصارف آنها را امریکایی ها نمی دهند؟آیا همین دزدان و خائنین سکولر که بر شانه های مردم سواری می خورند ،نوکر های گوش بفرمان غرب و امریکا نیستند؟

گنهگار همین مردم افغانستان است که دارند روزانه قربانی می پردازند و نوکران غرب از دو طرف آنها را در گرو گرفته اند.کسانیکه در اینگونه جرگه ها اشتراک می کنند و مهر تایید بر آن ،آگاهانه و نا آگاهانه می گذارند ،همه در قطار خائنین ملی در تاریخ افغانستان ثبت خواهند شد.امریکا با طالبان در یک سناریوی مضحک معاهده به امضا رسانده است که زندانیان شان باید آزاد شوند، پس غنی و حکومت افغانستان که نوکر امریکاست چگونه می تواند مخالفت کند؟؟!!!۴۶٠٠ زندانی آزاد شد از کی مشوره صورت گرفت!!!!اکنون غنی می خواهد برای خود بینی خمیری در تبانی با امریکا درست کند و گلیم سیاه را سفید نماید اما غافل از آنکه با بینی خمیری صورت زیبا ساخته نمی شود و گلیم سیاه با شستن سفید نمی گردد .

امریکایی ها طالبان را داخل حکومت می سازند و از آنها منحیث نیروی مدیریتی نظامی برای اهداف استراتیژیک خود استفاده می کنند و بزودی حکومت موقت را بوجود می آورند .سناریوی جرگه صلح در رها سازی زندانیان پایان نمی یابد ، پس از آنکه مشروعیت در این راستا از جرگه متذکره گرفته شد ، در گام دوم غزنی به طالبان تسلیم داده می شود تا در داخل افغانستان طالبان آدرس سیاسی داشته باشند وصلح تحقق یابد!!!!

حرف قابل مکث دراین جرگه نامنهاد سخن داکتر عبدالله بود که گفت ، تصمیم این جرگه حیثیت مرگ و زندگی را برای افغانستان دارد ، این تصمیم مرگ و زندگی برای افغانستان نیست بلکه برای وطفروشانی چون عبدالله و غنی و متعهدین و دلقک های کنار شان است، افغانستان جاودان خواهد بود زیرا در طول تاریخ قدرت های بزرگ را در خود دفن کرده است و زورمندان زیادی خواب نابودی این کشوررا به گور برده اند.

نتیجه جرگه قلابی امروزتایید رهای زندانی ها خواهد بود و ازخود این زندانی ها ضمانت گرفته خواهد شد!!!!!!! وامریکا و جامعه غربی بلا فاصله ازاین تصمیم تاریخی !!!!اعضای جرگه حمایت خواهد کرد !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا