گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » اشارات مرشد اعظم برای آغاز یـک سفربـری یاچانه زنی استخباراتی
اشارات مرشد اعظم برای آغاز یـک سفربـری یاچانه زنی استخباراتی

اشارات مرشد اعظم برای آغاز یـک سفربـری یاچانه زنی استخباراتی

ازهمان روزیکه حضرت مرشد اعظم گلبدین حکمتیار دامت برکاته از جمکران لغمان شریف ظهور فرموده است خُلق مبارک اش تا حدودی تنگ بود ،همه می گفتند که حضرت برای یک مأموریت تازه و ازجنس انبیأ ظهورکرده است وجزبه خیروصلاح بشریت  رنج دیده فکروذکردیگری نداردوهرگاهی که اندکترین موانع را دربرابراین مأموریت مقدس احساس فرمایند لزومأ ابرازناراحتی می کنند !!ازهمان روز نیز که حضرت مرشد گاه گاهی هذیان ها می فرمود وهمه اذنابی را که از ایشان درامر تناؤل نعمات و من وسلوی سبقت داشتند به زبان اشاره مخاطب میساختند ، نوع ناراحتی عجیبی به مشاهده میرسید ، هرچند همه میدانیستند و ما نیز میدانیستیم ازاینکه محل بودوباش آدمی وقتی تغییر یابد برای مدتی خواب های پریشانی را می بیند .

زیرا وقتی شعار های چندین سال مقاؤمت وجهاد وی را که در بستر دیگری سرداده بود میشنیدیم و همه استماع مینمودند در بیان هذیان ها ایشان را ذیحق می دانیستند و ما نیز میدانیستیم ازاینکه محل بودوباش آدمی وقتی تغییر یابد برای مدتی خواب های پریشانی را می بیند . آنگاه که شعار های چندین سال مقاؤمت وجهاد وی را که در بستر دیگری سرداده بود میشنیدیم و همه استماع مینمودند در بیان هذیان ها ایشان را ذیحق می دانیستند ملاحظه فرمودید عزیزان !؟  ظاهرأ شعار ادامه جنگ تا هزار سال بود اما نگران نباشید خواننده گان عزیز … شعارتا هزار سال جنگ وجهاد هم دربرابردالرهای سبزوسائرامتیازات نه میتواند مقاؤمت کند بلکه  در حال ذوب شدن است در یک روز روشن و درمحضر صدها تن از مریدان اش گفت :

 

ایها الناس تمامی بشنوند با الفاظ صریح وواضیح ؛ به هیچکسی این اجازه را نه میدهیم که به ارگ از دیوارها بالاشوند وبه کرسی قدرت تکیه زنند ؛ این را هم قبول نداریم از راه فشارها و تهدید ها و اخطار ها در قدرت سهم وسیع و دلخواه شان تلاش کنند وچیزی بدست آرند . ما در تأمین امنیت و صلح به مردم و نجات کشور جنگ زده چنان نقش برازنده ای را داشته باشیم که در جهاد و جنگ آزادی افغانستان داشتیم همین امتیاز برای ما کفایت میکند اما چنانچه دیده می شد با توافق حزب اسلامی با حکومت مردم ستمدیده افغانستان آرامی کشور را در عقب این توافق سیاسی می دیدند اما دیده می شود که پس گذشت سالها هیچ تغییری در وضعیت امنیتی کشور به مشاهده نه میرسد. ابراز این نکته از سوی مرشد اعظم که به هیچ کسی این اجازه را نه میدهیم که به ارگ از دیوار ها بالاشوند و برکرسی قدرت تکیه زنند ..ما را دربهت و حیرت فروبرد و باعث شد که صدای اعتراض ما نرا با تمام زور و قدرتی که داریم بیخ گوش این مرشد اعظم مهترلامی فرود آوریم زیرا ما  تحمل هر چیزی و هر معامله ای را داریم الا تحمل ریأ کاری و دروغ گوئی را ! میگوئیم مرشد اعظم دامت برکاتکم  !  ، تواز این مردم ستمدیده  و بینوا ی افغانستان که برای یافت یک لقمه نانی شب وروز می تپند و می گیریند چه میخواهی ؟ این زاغه نشینان و روستایان وطن  میدانند ازشما مرشد اعظم مهتر لامی ازهمان روزی که بروی نقشه ای ازقبل طرح شده  داعش و داعشی ها با این استدلال  که ماده سوم قانون اساسی افغانستان حکم میکند که ” در افغانستان هیچ قانون نمی تواند مخالف معتقدات و احکام دین مقدس اسلام باشد . ” با مافیای شریف پیوستید ، نان تان ، قصر خوابهای تان ،موترهای ضد گلوله تان همراه با چندین صد تن از نگهبانان با مواجب  صدها هزار افغانی ماهانه جیب خرچی تان حاضر عجبا که سخن ازسفربه کوه و هجرت وجنگ وخون میزنید !

میگویند ای مرشد اعظم مهتــرلامی ! شما تازه دیشلمه داغ دالری میل فرموده ای ، نفس مبارک از جای گرمی در می آید ، نه تنها عوام کالانعام را تنها گذاشتی بلکه نزدیک ترین یاران توهم که عمری را در خانقاه موسوم به حزب اسلامی مرشد اعظم حکمتیار با صبر و شکیبائی سپری کرده اند  اکنون جوقه ، جوقه بسوی شهرو مکان دیگری  روان اند زیرا میدانند که خانه از پای بست ویران است .اگرتا این جا مطلب را مقدمه بحث فرض کنیم ما بقی ، یعنی ذی المقدمه یعنی همین عرائیضی که حالأ میخواهیم اشارتأ و بغتطأ بیان کنیم می شود اصل مطلب یا جان کلام یا به اقوالی همان حرف حساب ،  آری ! غرض ازعرض ما و همه اذناب این است که حضرت مرشد گاهی شوخی و مزاح می فرمایند واظهارات آخیری را نیز که حلقه ای از همان شوخی ها تلقی باید کرد و به چشم  هذیان های داعشی و یادی  از دوران قدیم باید شمرد .

ملاحظه فرمودید عزیزان ؟ این مرشدعزیزچگونه همان اهداف داعشی اش را با ادبیات نرم ودر جامه شعارصلح خواهانه نزد عوام کالانعام  طرح و بیان می فرمایند ؟ وقتی از ایشان پرسیده شد که توقع تان از مذاکرات دوحه چیست ؟ اصلأشما چگونه نظام را می خواهید ،جمهوریت یا امارت ؟ حضرت مرشد حکمتیار در پاسخ گفت : نه جمهوریت و نه امارت ! وقتی ژورنالیست محترم از ایشان می شنوند که نه جمهوریت ونه امارت ! بلا فاصله از ایشان می پرسند که پس شما چه می خواهید ؟ مرشد اعظم در پاسخ این سوال جوابی از قبل اماده ساخته شده که هیچگاه کهنه نه میشود و در سنوات گذشته بارها آنرا از زبان مبارکش بیان داشته می فرمائند که: یک نظام قابل قبول برای همه که در نتیجه توافق افغانها به میان بیاید نام اش را نیز خود افغانها تعیین کند، نه نامامارت چیزی فرضی است ونه هم جمهوریت ! من پیشنهاد میکنم که عوض امارت و جمهوریت این را وسیله اختلاف ساختن که مانع تفاهم ومصالحه می شود برویم انتخاب کنیم دولت اسلامی افغانستان !…..که اسلام واضیح است اسلام خودش معیار است و ملاک ما به ملاک و الگوی دیگری ضرورت نداریم که بگوئیم سعودی یا ترکیه !اسلام خودش واضیح است ما درباره نظام سعودی هم باید درروشنائی اسلام قضاوت کنیم اسلام خودش واضیح است به حدی واضیح است که کوچکترین مسأله زندگی فردی هم تا بزرگترین مسائل بین المللی اسلام هدایت روشن وواضیح خود را دارد وبه آسانی میتوانیم قضاوت کنیم که این نظام در این بخش اش آیا مطابق اسلام عمل کرده و عمل اش اسلامی هست یانه ؟ …بازهم ملاحظه فرمودید ؟ این مرشد عزیز چگونه عناوین و القابی را می فرمایند که مربوط به زمان ماضی است وچگونه خود را درآئینه یک امام زمان برخاسته ازجمکران لغمان شریف با توانمندی های لایتنهی قدرت و درعین حال واجب الاحترم وغیر مسؤل برعموم بشریت می بیند وشما عزیزان هم می بینید که چگونه با آرامی وخونسردی درلابلای کلیمات دهن چربکن و مبهم ازقبیل اسلام دستور واضیح دارد وغیره  اهداف خونین اش را بیان می دارد .

نباید تعجب کرد که امروز حضرت مرشد فیل اش یادهندوستان کرد به دروغ  یا راست شعاربازگشت به جنگ را میدهد ،زیرا شما شنیدید وملتفت شدید که مرغ حضرت مرشد یک لِنگ دارد و حضرت از همان یلدای تاریخ آدم تغییری نکرده وهمیشه بارگناه کبیره وصغیره را برگردن دیگران می اندازد چنانچه درنخستین ایامی که داعش یادولت اسلامی عراق وشام با برنامه جهان شمول خلافت در کسوت دولت های جداگانه ظهور کرد * حضرت مرشد ازنخستین کسانی بود که با نخستین خلیفه داعش  یعنی ابراهیم ابوبکربغدادی روی همین شعار«جنگ تا استقرارخلافت جهانی»ائتلاف کرد ورسانه های داخلی و خارجی خبرآنرااینگونه  منعکس ساخت که حکمتیار به پیروانش دستور داده تا درصورت جنگ داعش وطالبان از داعش پشتیبانی کند به اساس گذارش صدای امریکا آقای حکمتیار این پیام را در یک اعلامیه صادر کرده است . حزب اسلامی نخستین گروهی است که از داعش در افغانستان پشتیبانی میکند داعش گروهی است که به کشتار غیر نظامیان و ایجاد تفرقه میان مسلمانان متهم است و اکنون نظر آقای مبلغ در ترکیه را می خواهیم بدانیم ، چرا حزب اسلامی از گروه داعش حمایت کرد ….پیوستن و بیعت حزب اسلامی را باید در شخصیت رهبریی حزب اسلامی یعنی جناب گلبدین حکمتیار باید جستجو کرد گلبدین حکمتیار کسی است که از لحاظ روانی بسیار فرصت طلب،جاه طلب وازلحاظ دیدگاه های فکری ومذهبی ایشان با احزاب سلفی وبرداشت های سلفی نزدیک هست متأسفانه در دیدگاه های شخصی ایشان هم مطلق گرائی و دیکتاتوری ، قلدر مآبی از دیدکسانی که با روحیات ایشان آشنائی دارد موج میزند . بخشی از واقعیتی که ایشان با داعش پیوسته برمیگردد به اینکه روحیه جاه طلبی و فرصت خودش با داعش بهتر میتواند که ارضأ بکند وازین طریق درحقیقت برگردد به رأس خبر های رسانه های دنیا وخبر ها ورسانه های افغانستان! یک بحث اش هم برمیگردد به رویکرد حزب اسلامی که متأسفانه همیشه به این شکل بوده که در مقطع های مختلف علاوه بر برداشت شدید مذهبی ، ناسیونالیزم و فاشیسم قومی را که در دیدگاه حزب مخصوصأ در رهبریی حزب وجود داشته عجین کرده شاید حزب اسلامی امروز تصؤر میکند که با پیوستن با داعش به ذخائر مالی بهتری دست پیدا میکند و میتواند که جاه طلبی های قومی و دینی و دیدگاه سلفی خود شانرا بهتر پیش برد .

*خبراین بیعت و یکجاشدن قبل از ظهور مرشد اعظم گلبدین حکمتیار ازمهترلام بابا از سوی خبرگزاری های داخلی و خارجی به نشر رسیده بود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا