گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » کابل باردیگر راکت باران شد !
کابل باردیگر راکت باران شد !

کابل باردیگر راکت باران شد !

هنوز یکروز ازسفر نیمه امیدوارکننده  عمران خان نمائنده سازمان جهنمی اطلاعات ارتش پاکستان سپری نه شده بود که عقده انتقام در قلب های مملو از عناد  دشمنان آرامش انسان در افغانستان فواره کشید و یکبار دیگر شهر کابل را با پرتاب ۲۳ گلوله موشک به خون کشید و یادی از جنگ های خونین دهه هفتاددر کابل را در قلب های مجروح کابلیان تازه ساخت .  

طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله افغانستان گفته که حوالی ساعت ۸:۴۰ صبح امروز(اول قوس ) از منطقه تهیه مسکن حوزه ۱۷ شهر کابل و منطقه بین چهارراهی گل سرخ و چهاراهی مارکیت در حوزه چهارم شهر کابل از دو خودرو باری نوع سوزکی ۲۳ موشک به کابل پرتاپ شده است. از سوی دیگر سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز در تویترش نوشته است که یکی از موشک‌های شلیک شده صبح امروز در محوطه سفارت ایران در کابل فرود آمده و ترکش های متعددی به ساختمان اصلی، شیشه ها، تأسیسات و تجهیزات سفارت اصابت کرده ولی تلفات در برنداشته و کارمندان این سفارت سالم هستند.

از سوی دیگر ذبیح الله مجاهد که خود را سخنگویی انلائین گروه طالبان می خواند در صفحه تویترش نوشته است که پرتاب راکت ها ی امروز ربطی به مجاهدین امارت اسلامی ندارد و ما بر تجمعات عام فیرهای کورکورانه را اجازه نمی دهیم. !آگاهان میگویند که وقتی جنگجویان طالبان علی الرغم آنکه بر  کشتار و خونریزی باور دارند با چنین صراحت می گویندکه پرتاب راکت های کورکاراینها نیست وازسوی دیگرهنوزهم درسینه بسیاری ازجنگجویان داعشی مزاج آثار نفرت و کینه عجیبی ازشیعیان که ازسوی شوالیه های مذهبی افراطی فواره میزنند احتمالأ پرتاب این موشک ها نیزعقده انتقام ازصلح و آرامش درافغانستان بوده باشد که با دریغ پس از سفرعمران خان به کابل و پیشرفت در گفتگو های دوحه بصورت روشن به مشاهده میرسند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا