گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » لجبازیی سیاسی ولی فقیه ایران !
لجبازیی سیاسی ولی فقیه ایران !

لجبازیی سیاسی ولی فقیه ایران !

ورود واکسن امریکائی وانگلیسی به کشور ممنوع است ! از سخنان آیت لله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ! فرمودی که این فرمائیش از کیست ؟ عرض کردیم که از  حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ! لابد در امر فتوی مذهبی بوده ؟نخیر درباب علم پزشکی و کشف واکسین برای کسب مقاؤمت درمقابل کرونا (کووید-‏‏۱۹)‏ ارشادات محکم و فتوی گونه صادر فرموده اند  ، چنانچه به ملاحظه میرسد این روزها و پس از آنکه ایالات متحده امریکا در دوران دونالد ترومپ  از برنامه جامع اقدام مشترک (Joint Comprehensive Plan of Action) برجام خارج شد و تحریم های اقتصادی بر جمهوری اسلامی وضع گردید و درعین حال برخی از فرماندهان سپاه  دستور یافتند تا دراوج جنون قدرت بنام  حفاظت از  زمین و فضای جمهوری اسلامی ایران هوا پیمای مسافربری خط هوائی اوکرائن را مورد هدف قرار دهند

ضمنأ به انگیزه مقاؤمت در برابر استعمارجهانی و احیای روحیه سرشار از عقلانیت نسل جوان کشور در حوزه تکنولوژی دست به ابتکارات بدیلی زدند که ممکن است جایی شبکه های اجتماعی مانند ، فیس بک ، تویتر ، انستاگرام وغیره را شبکه های که توسط شرکت های وابسته به  استعمار در رأس ایالات متحده امریکا رهبریی ومدیریت می شوند پُر کنند ؛ اما نتوانیستند با براه اندازیی شبکه های  مانند سروش ، ویسپی ، بیسفون ، آی گپ وغیره  که قلمرو نفوذ شان  حتی با مشکل در قلمرو جمهوری اسلامی ایران احساس میگردید با شبکه های غول مانندی چون فیس بک ،انستاگرام ،توییتر،آراس اس،به رقابت بپردازند روی همین منظور نیز حتی بلندترین مقامات جمهوری اسلامی منجمله آیت الله خامنه ای مرد اول تصمیم مبارزه با شبکه های به قول آیت الله خامنه ای استعماری را عملی سازند و به نوعی سیاست  گذشت و روا داریی دربرابراستعمار را پیشه کنند !

وقتی بیماریی کویئد ۱۹ برای اولین بار از شهر واهان کشور چین به جهان سرایت کرد همه جهان را به لرزه درآورد و به یک بیماریی همه گیرجهانی مبدل شد کشور های جهان چین را به دلیل شیوع این بیماری مورد ملامت قرار داد و تمامی روابط تجاری به آنکشوررا بصورت جدی قطع نمودند . اما جمهوری اسلامی ایران کشوری بود  که به دلیل روابط فرهنگی و مذهبی با اقلیت قابل ملاحظه ای از آنها مورد حمله ویروس کرونا قرار گرفت و برای نخستین بار در میان طلابی که در حوزه علمیه قم مشغول دروس مذهبی بودند به مشاهده رسید زیرا در حوزه علمیه قم هزاران طلاب ومحصلینی که با اقلیتی از مسلمانان چین تعلق داشتند مشغول دروس مذهبی بودند و طبیعی است که با کشورچین با خانواده های شان ارتباط داشتند . البته باید گفت مقاؤمت برخی روحانیون مذهبی درایران بااتخاذ تدابیرصحی ورعایت شرائط بهداشتی،  این کشورسبب شد که درردیف کشورهای قرارگیرد و بزرگترین تلفات انسانی  را متحمل گردد . البته در همان زمان و همه زمانه های دیگر در تاریخ بشر بویژه در قلمروفرهنگی وتمدنی ایران زمین فراگیریی علوم پزشکی ، ریاضیات ، فلسفه ، علم نجوم وغیره شاخه های ازعلم وحکمت توسط علمای عظام ، فلاسفه و حکمای نامور تاریخ علم با شدت ادامه داشت اما از آنگاهی که برخی از رجال ارشد مذهبی نتوانیستند بر غرا ئزی از قدرت ، ثروت وشهرت غلبه حاصل نمایند ناگزیرمتوصل به مسخ شعائر و ارزشهای دینی به شمشیر منافع شدند و بدنام ترین روش های حکومت داری را بنام حکومت های مذهبی در جوامع بشری بر مردم فقیر و درمانده جامعه  تحمیل ساختند . آیت الله سید علی خامنه ای یکی از نمونه های چنین رجال ارشدمذهبی است  که علی الرغم داشتن سوابق روحانیت روشنگرانه مذهبی  نتوانیست برغرائز قدرت و قدرت  غلبه حاصل کند و دربرابر پیشرفت ها وخلاقیت های علمی انسان در طبیعت و تاریخ سر فرود آورد.

چناچه گفتیم درسخنرانی که بروز جمعه ۱۹جدی (دې) ۱۳۹۹ به مناسبت قیام شانزدهم جدی (دی) ۱۳۵۶مردم قم سخن می گفت دستور صادر فرموده است که  ورود واکسن امریکائی وانگلیسی به کشور ممنوع است !این را به مسؤلین هم گفته ام و الأن هم بطور عمومی میگوئیم اگر امریکائی ها توانیسته بودند واقعأ تولید کنند این افتضاح کرونائی در کشور خود شان پیش نه می آمد،چند روز پیش درظرف بیست وچهارساعت چهارهزارنفرتلفات داشتند این ها ، این ها اگر واقعأ بلدند درست کنند و کارخانه فائزر شان بتوانند درست کند چرا به ما می خواهند بدهند ؟  خود شان مصرف کنند که اینقدر مرده وکشته زیادی نداشته باشند ،انگلیس هم همینطور !به این ها بنابرین اعتمادهم نیست من واقعأ بر اینها اعتماد هم ندارم بعضی اوقات هست که نا می خواهند روی دیگ ملت ها امتحان کنند !!که ببینند اثر میکنند یا نه میکند ؟ ….. 

ملاحظه فرمودید ؟ البته اطمینان قلب حاصل کردید عزیزان  که گربه برای رضای خدا موش نه میگیرد ! ؟ حال به اجازه آنحضرت و شما عزیزان ! ما از آنچه که از زبان شیرین رهبر معظم استماع نمودیم چنین برداشت نمودیم که حضرت رهبر ازهمان لحظاتی ازشکم والده شریفه ومکرمه  به این جهان تشرف حاصل می فرمایند در کنارصدای  یاعلی گفتن شعار دشمنی با امریکا  را نیز سرداده بود اما درشرائط آن زمان قابله که وجود مبارک رهبررا تولد می دادمصلحت نه دیدآن شعاررا برزبان آورد!!

 جاهل است ، بیسواد است ، عوام است ، ” هَر ” را از ” بَر” تشخیص نه می دهد آن وقت خود را رهبر معظم  می خواند و اسمش را هم گذشته است ولی فقیه ! چرا می جوشی قلندر آغا ! حرص می خوری برای چه ؟ برای چه نه جوشم و حرص نه خورم ! تو خودت این سخنان حضرت آغا را درست و با حضور ذهن  شنیدی و جویدی ؟ نه همین قدر فهمیدم که حضرت آقا فتوی داد ورود واکسن امریکائی وانگلیسی به کشور ممنوع است ! بس دیگر به عمق مطلب التفات نه یافتم ! درست مشکل و جان مطلب همینجاست ! که بدون جویدن یک سخن و رو دست کردن یک مطلب ؛ های شعار زنده باد و مرده باد سر می دهید ! من ازخودت که چند پیراهنی را درشق طبع ونشر بیشتر کهنه کردی می پرسم وقتی حضرت آقا کلمه ممنوع است را تمام فرمود متصل آن چه ارشاداتی بیان داشت ؟حال مرا امتحان می فرمائی یا چطور؟ که در این وادی مرا به حیرت بردی ؟ اگر درست شنیده باشم حضرت ولی فقیه متصل با این ارشادت داهیانه قصه تحریم ها را بر دولت معظم ولایت فقیه اشاره کرد که همچون شمشیر دموکلس بر سر دولت فخیمه ولایت فقیه ایران از سوی ایالات متحده امریکا و شرکای شان  آویزان است  با لحن آمرانه که همیشه وقتی عوام با چنین ادبیات  خطبه مبارکه را استماع می نمایند آنرا فصل الخطاب می دانند و با عدول از آن بسیاری از درمانده گان سروزبان بریده شده اند ، حضرت آقا در بخشی از خطبه هایش چنین ارشاد فرمود :اما در مورد تحریم ها !  جبهه غرب و دشمنان ما موظف اند این حرکت خباثت آمیز را یعنی تحریم ملت ایران را خاتمه بدهند ،وآنرا فورأ متوقف کند این وظیفه آنهاست باید همه تحریم ها را بردارند !!این یک حرکت خائنانه است ، حرکت خباثت آمیز است یک دشمنی بزرگ وبی جهت است با ملت ایران نه فقط با نظام جمهوری اسلامی و دؤلت !……

بازهم ملاحظه فرمودید عزیزان ؟صد باربه گوش آن حضرت یعنی ولی امرمسلمین دامت برکاته رسانیده ایم که به اندازه توان وتوشه وصلاحیتاش  شعار دهند اما کوگوش شنوا ؟ نه اینکه منصب و شغل ولایت فقیه مورد کم التفاتی واقع شده باشند ….ابدأ ! خم وجوهر دیکتاتورها ی عزیز چنین است که بفهمی  نه فهمی تمام هندوانه ها را با یک دست بلند میکند و با دست دیگر با خنجر خونین  ، هدایت و رهنمائی می فرمایند ! البته باید گفت ،چه کسی باور میکند که بارفع تحریم ها یعنی آزادیی تجارت وصنعت در چهارچوب قوانین تجارتی (بازرگانی ) میان دوکشوریخ های ازبی اعتمادی آب خواهند شد ؟ واقیعت این است که درگفتمان بنیاد گرا ی  دیکتاتورپرور مذهبی مؤلفه های تعهد به ارزشها و معنویت وجود ندارد اما دیکتاورها آنرا با زبان گنگ و مبهم زیر پوشش کلیمات شبه عقلانی و با زبان آمرانه که  ورود واکسن امریکائی وانگلیسی به کشور ممنوع است !

بصورت مؤجز در حد یک فتوای مذهبی بیان می فرمایند ، البته در توضیح انگیزه مطالب روشنی را که در مغائرت با فلسفه و نگاه توحیدی به هستی و انسان است در بخش های بعدی چنین بیان میدارد : این را به مسؤلین هم گفته ام و الأن هم بطورعمومی میگوئیم اگر امریکائی ها توانیسته بودند واقعأ تولید کنند این افتضاح کرونائی درکشورخود شان پیش نه می آمد،چند روز پیش درظرف بیست وچهارساعت چهارهزارنفر تلفات داشتند این ها ، این ها اگر واقعأ بلدند درست کنند و کارخانه فائزر شان بتوانند درست کند چرا به ما می خواهند بدهند ….

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا