گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » عبدالرؤف کودک اختطاف شده دربلخ آزمون مشروعیت حکومت !
عبدالرؤف کودک اختطاف شده دربلخ آزمون مشروعیت حکومت !

عبدالرؤف کودک اختطاف شده دربلخ آزمون مشروعیت حکومت !

 باورمی کنید یا نه شما مردم عوام دل تان ! میگوئیم  برای چه باور نکنیم جناب شما با این همه عبا وقبأ  وهنر کوچک سازی که افغانستان را در دیوارهای ارگ جا زده ای وبا این سوابق روشن اعصاب خرابی که دارید نه می آئی شعار های مفت بدهی !

فرمائیش شما کاملأ درست و سخنان حضرتعالی هم که معمولأ محکم و درعین حال هذیان گونه است که ” مو” درلای درزش نه میرود حالا که فرمودی سرقوماندان اعلای قوای مسلح اعم از بحر وبر و فضایی مملکت میباشید ؛ جانت بی بلا ! می گوئیم توناپلیون ملت ما هستی !ما که کعب الاخبار نیستیم ومانند این فرمائیشات داهیانه تان که در جرائید خواندیم و از شبکه های تلویزیونی شنیدیم این خبر دردناک ربودن یک کودک  آنهم در قلمرو خلافت آنحضرت را نیز شنیدیم و استماع نمودیم که از چندین ماه بدینسو کودکی به اسم عبدالروف جان که وابسته به قوم شریف و نجیب ترکمن میباشد در اسارت باج گیران بی رحم افتاده است به اجازه تان اگرواقعأ سرقوماندان اعلای قوای مسلح و کدخدای این دهکدهء در ماتم نشسته ای هستید دستور فرمائید تا با حمله بر مرکز نگهداریی این کودک معصوم که در قلمرو روضه شریف بلخ نگهداری می شود از چنگ جنایتکاران و دسته های از مافیای قدرت رهایی یابد .
چنانچه  خواننده گان عزیزما میدانند  معمول ما ازهمان آغاز کار مطبوعاتی این است که گزارشهای مستند برای اثبات حق یا هم باطل در حوزه سیاست وجامعه منتشر سازیم و این روال دقت طلب را نه یکبار و دو بار بلکه چندین مرتبه در نظر گرفته و مطالعه نموده ایم که یکی ازهمین نوع قضایا اختطاف بسیارظالمانه ودرعین حال وحشیانه کودکی به اسم عبدالرؤف فرزند حاجی نبی که خود را متعلق به قوم شریف ترکمن ساکن افغانستان می داند میباشد طبیعی است که پیگیریی این قضیه تا دریافتن حقیقت آن در پیوند به چگونگی ؤقوع این جنایت رسوا از همان آغاز از سوی همکاران ارجمند تربیون نواندیشی با دقت مورد تعقیب قرار گرفت .
شما خبر دارید که دوروز قبل ساعت سه ونیم شب بود که بالای ما یک حمله مسلحانه صورت گرفت توسط راکت انداز خوشبختانه که کسی تلفات جانی نداشت اما تلفات مالی داشت دیگر کدام خساره ای بوجود نیامده است . درداخل شهر مزرشریف اختطاف چی ها بالای ما حمله میکنند و این دومین بار است که حمله میکنند . دولت تا هنوز هیچگونه اقدامی نکرده و کدام پیشرفتی هم ندارند و از اول تا امروز فقط این را می گویند که ما درکوشش هستیم وانشأ الله رها می شود !!ودرهمین هشت ماه هم دولت کدام کاری برای ما نکرده است . اختطاف چی ها هم هروقت پیام روان میکنند و آن قدر پولی که می خواهند ما هم نداریم ما میگوئیم که برای ما یک حساب بانکی را اجازه بدهند که دولت آنرا هم اجازه نه میدهند .ما به عنوان تربیون و منبر همه آزاد اندیشان و عدالت خواهان ادعا کردیم وگفتم که مشروعیت یک حکومت منتخب مردم فقط بروی مؤلفه های آزادی وعدالت با رأی آزاد مردم و آنچه که خواسته های عدالت خواهانه یک ملت است استوار میباشد در غیر آن هر نوع تعامل با هر دیدونگاهی با شهروندان یک کشور و حتی شهروندان مخالف مسلح وآنانیکه برای رسیدن به اهداف و آرمانهای خویش راه مسالمت آمیزو عاری از خشونت   را برگزیده اند یک کمیدیی شرم آور تلقی خواهند شد .ممکن است بفرمائید که غرض ازبیان این همه صغری وکبرا چیست که برای اثبات عدم مشروعیت حکومت منتخب در افغانستان می فرمائید ، باید صمیمانه اعتراف کرد وگفت که از جهت  دیدگاه  فلسفی و جهان بینی زمامداران حاکم  که تقریبأ از دو دهه بدینسو موتور حرکت جامعه را در دست گرفته اند چه بخواهیم یا  نخواهیم حرف حضرت رئیس غنی  دقیق است و هیچگونه تردیدی در آن نیست و لزومأ نیز نباید داشته باشد . اما بخاطر اینکه مصداق عینی آن را دریافتو عوام نیز آنرا احساس کنند رهایی عبدالرؤف ۹ ساله از چنگ باج گیران و  گنگستر های معلوم الحالی است که از چندین ماه بدینسو در  اسارت خونین و درد ناک آنها به سر می برند . اما باز هم توجه شما خواننده گان عزیز را به فشرده ای از گفتگوی جناب ظریف نظر از ژورنالیست های نامور کشور با محترم گل رحمن همدرد وکیل منتخب مردم از  ولایت بلخ در ولسی جرگه افغانستان جلب میکنیم که به این قضیه چنین مینگرد :
خوب تقریبأ نه ماه ویابیشتر از اختطاف عبدالرؤف جان میگذارد حکومت باربار به رسانه ها معلومات داده متأسفانه معلومات توخالی بوده وحقیقت نداشته ، واقعأ مرا هم من حیث نمائنده مردم بلخ در ولسی جرگه می شرمم که طفلک ۹ ساله اختطاف شده و هرروز پیام های تهدید آمیز به خانواده وی روان میکنند ولی مسؤلین حکومتی تا هنوز هیچنوع اقدام عملی نکرده ما هم کدام قوه اجرائیه نداریم ما هم فقط صدای مردم هستیم که بار بار همراهشان صحبت کردیم اما از همه بدتر این است کسانی که عبدالرؤف را اختطاف کرده شب می آیند پشت خانه حاجی صاحب نبی و تهدید میکند که اگر به من این قدر پول پرداخت نه کنی باز ما می آئیم می کشیمیت !مه تعجب می کنم که مسؤلین حکومتی ما در کجا هستند و چه میکنند ؟ با وجود تمامی تدابیر امنیتی و همه می فهمند که عبدالروف از همین خانه اختطاف شده به عوض ازین که تدابر امنیتی به آن فامیل گرفته شود و خانه اش تحت کنترول باشد که کی می آیند و کی تماس دارند ؟ این را نکردند بلکه با همان اختطاف چی ها با پیکا وراکت پشت خانه می آیند و فیر راکت هم میکنند و پوسته رامیزنند باز شب به حاجی صاحب نبی پیغام روان میکند که دیدی زور مارا ؟ …..هوشدار استوار ومحکم مافیای که در کنج ، کنج افغانستان بویژه درجوار  روضه شریف بلخ خوابیده است اصولأ سرقوماندانی قوای مسلح افغانستان حضرت اشرف خان غنی سابق احمدزی را زیر سوال برده است که آیا ایشان این شعار را هم مانند دیگر شعار هایش برای فریب مردم سر میدهد یاخیر ؟با تشکر از جناب ظریف نظر ژورنالیست نامور کشور و رادیو ی محترم ازادی 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا