گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » شیرپنجشیر وفتح فیس بوکی!
شیرپنجشیر وفتح فیس بوکی!

شیرپنجشیر وفتح فیس بوکی!

پنجشیربزرگترین قلعه ای از ” یهود و نصاری!!! ” ایضأ مشرکین و کفار!!!پس از آنکه جماعتی از امربالمعروف و نهی عن المنکربه سرکرده گی حضرت امیر خان متقی دامت برکاته و دیگر اکابر و مرشدان و عقده مندان و مغرضان   برای مشرکان بنی قریضه پنجشیر !! توصیه فرمودند و سعی نمود تا کفاروباغیان را براه راست دعوت کنند ولی برآن ها اثری نگذاشت   بدست سربازان گمنام امام زمان عج فتح شد! این فتح المبین رابه عموم امت مسلمه به نیابت شیخ ملا هیبت الله آخندزاده دامت فیوضاته امیرالمؤمنین نامعلوم و موهوم تبریک عرض می شود .

البته در ارشادات داهیانه ملا پهلوان امیرخان متقی عرائض غرض آلودی نیز وجود دارد که میتوان در شرح  آن صد ها کتاب تفسیر و تعبیر نوشت اما ازاین پیام آغا امیرخان متقی بصورت واضح معلوم و هویدا میگردد که ایشان برآنچه که می فرمایند وفادار نیست . ایشان در همین خطبه شقشقیه تمام حجت  که عنوانی مردم شریف و مظلوم پنجشیر صادر نمود خواست مردم پنجشیررا بیان داشت ایشان  ضمن برشمردن فضائل فتح  مبین استخباراتی افغانستان به حیث نکته مهم تعیین والی از سوی امارت اسلامی یاد کردند که به فرموده وی از سوی امارت اسلامی افغانستان والی صاحب تعیین شده و دیگر مسؤلین تعیین شده او هم از مردم پنجشیر هست اولاد های شما هست دیروز که یک کس والی شما بود امروز اگر یک عالم والی شما شود چه نقصان دارد ؟  او برادر ها شما دراین باره باید فکر کنید شما باید زمینه برای جنگ مساعد نکنید ….این گونه اظهارات در مغائرت با تمامی فرمائیشات سابق این گروه بویژه شخص حضرت امیر خان متقی است زیرا همه می دانند که تا هنوز تعیین حکومت همه شمول که در آن همه مردم خود را ببیند نرسیده است و تشکیل چنین اداره همه شمول اسیر  چانه زنی ها ی  استخباراتی کشور های منطقه وجهان شده است .

واضح است اگر همه خطبه اتمام حجت امیر صاحب امیر خان متقی را مقدمه فرض کنیم موضوع تعیین والی و دیگر تشنه گان قدرت میشود اصل مطلب ! خدمت امیر خان باید گفت ولایات یا به عنوان ارگان های مسقل بوده که تعیین آن در وظائف مرد شماره اول مملکت می گنجد که با توجه به اینکه هنوز مرد اول کشور که لابد چهره مقبول استخباراتی برای همه  باید باشد تعیین نه شده است و یاهم معلوم نیست که چه زمانی تمامی کشورهای همسایه و شبکه های استخباراتی آنها برتعیین این مقام ( ریاست حکومت ) وایضأ سائر مقامات عالیه به توافق میرسند لهذا ارشادات شما گوش شنوا ندارد و حرف های مفتی است . ولی واضیح است که امارت عالیه اسلامی با توجه به شرائط امروزی مردم پنجشیر وقتی از اوامر و فرامین سر پیچی میکنند و امارت اسلامی نیز برسم اسلاف شان آب و آذوقه ای را منجمله ارتباط با دنیای بیرونی را مانند آنکه از سوی لشکریان یزید بر مردم کوفه ویاران امام حسین صورت گرفته بود قطع گردید وشیرانی که در پنجشیرو در نزد آرامگاه شیر پنجشیر قهرمان ملی افغانستان زانو زده بودند  از همه سو مورد حمله قرار گرفتند . غرض عرض از بیان همه مطالب این بود که وقتی پنجشیر از همه سو محاصره شد و در تاریکی رفت طبیعی است که با دیگر دنیا رابطه اش منقطع می گردد و هرکسی هر آنچه که دل شان بخواهند روی فضای مجازی منتشر میسازند . در بحبوحه چنین فضای تاروتاریک بود که از همه سو  شلیک ها و فیر ها شنیده شد و همگام به آن در فیس بک نیز نوشتند که گویا پنجشیر آخرین دژ مقاؤمت در برابر استبداد که طی سالهای سال دشمنان میهن نتوانیستند بر آن تسلط یابند فتح شد .!!! وبرخی ها تا آنجا به پیش رفتند که برای احمد مسعود یادگار قهرمان ملی زنده یاد احمد شاه مسعود نیز محل فرار را در اذهان بیمار خویش که گویا تاجکستان بوده باشد ترسیم نمودند . واقیعت این است که مقاؤمت شجاعانه احمد مسعود یاد آور مبارزات  قهرمانانه وخونین پدر مبارزش بوده که در گوشه ، گوشه میهن به مبارزه پرداخته بود و سرانجام دراوج صداقت و عیاری توسط نامردان لجوج درهمدستی با راه بلدان داخلی در خواجه بهأالدین تخار به شهادت رسید .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا