گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » فتـــح بزرگـــترین سنگرفتنــــه! وفرمان غنیمت گرفتن مرشد اعظم !
فتـــح بزرگـــترین سنگرفتنــــه!  وفرمان غنیمت گرفتن مرشد اعظم !

فتـــح بزرگـــترین سنگرفتنــــه! وفرمان غنیمت گرفتن مرشد اعظم !

چی شد ؟ چی چی ؟ فت ت ، چی فِت نه  برادرمجاهد ؟ پنجشیر بزرگترین سنگر  فتنه را گفتم که فتح شد ! اولأ که حضرتعالی بی جا می نمائی که ادای خدا بیامرزند هتلر و موسولینی و حفیظ الله امین و دیگر اکابرمذهبی و غیر مذهبی از دیکتاتور ها  را درمی  آوری !چشم مان روشن !حالأ دیگر کارت به جایی رسیده که سرزمین مقدس و نمادی از آزاده گی را بزرگترین سنگر فتنه می نامی !

 ثالثأ اگر همان سرزمین مرد خیزی را که سمبول آزادگی وعیاری است “بزرگترین سنگر فتنه ” می خوانی و شخص ذبیح الله  مجاهد از ادبیات رزمی دیگراکابر شکست خورده ای نیمه مذهبی که در تمامی چهار یا پنج دهه عمرننگین و سهمگین شان برسفره ای ازاغیار بی مروت خطبه ای با شعار های  مسخره  وتکراری به سبک ابلیس تکرارمیکنند قبول نداری پس گوش کن خطبه ای شقشقیه یکی ازبزرگان ومرشدان جهاد مقدس افغانستان که درباره پنجشیراین دژمقاؤمت وایستادگی چه دُرفشانی های می فرمایند :

ایشان درهمین  خطبه به مردم غیور پنجشیرهوشدار داد وگفت : مردم پنجشیر  باید برای این امر نیز توجه داشته باشند که عواقب ناگوار این جنگ نسبت به هر کس دیگری به شما (مردم شریف پنجشیر ) متوجه است و عواقب بد آن به شما ضرر خواهند رساند .به اعضای شورای نظار هم چند سفارش ویژه دارم دراین حکومت بیست ساله ویا بیست وپنج ساله آخیر شما که قدرت را دردست داشتید خارجی ها هم درعقب !از هوا وزمین حمایت می شدید آنها برای شما قدرت را واگذار نموده بود آن ها برای ادامه قدرت شما می جنگیدند ؛ کم هم نه بلکه یکصد وشصت هزار سربازان نظامی با یونیفورم خاص وبیش ازین هم پرسونل استخباراتی این همه در کنار شما بودند و قدرت در دست شما بود که در این همه دوره قدرت شما در طالقان ، کندز در پلخمری در کاپیسا در پروان هزاران جریب زمین را غصب کردید و شهرکها ساختید، قصرهاومارکیت ها، وبلند منزل …هزاران جریب زمین که هم زمین های دولتی بود و هم شخصی ! حتی زمین های رقبای خود را نیز مورد غصب قرار دادید این جا شاید مردم پروان حضور داشته باشند از آنها بپرسید ، مردم کاپیسا هم حضوردارند میتوانید از آنها نیز بپرسید …ازپنجشیر بیرون و درآنجا جا بجا شده اند .

فتنه ای پنجشیر اگر از راه صلح حل نه شود و شما بر جنگ اصرار ورزید و از راه جنگ این قضیه حل شود در این جنگ نه تنها شما برنده نیستید بلکه برای مدت کوتاهی ادامه نیز داده نه میتوانید . شکست و ترک سنگر حتمی است .!این گپ های مفت است که میگویند پنجشیر دره ای است که هیچکسی نه میتوانند آنرا فتح کنند !!شما و بسیاری از آنهای که آن شب وروز به یاد شان است و عمر شان مقداری به پخته گی رسیده میدانند و شاهد اند که پنجشیر کمتر از یکنم سال  نیروهای بودند که به پنجشیر داخل شده بودند و بعد ازآن آنها معاهده یک آتش بس را امضأ نمودند تنها معاهده آتش بس نبود بلکه به کمک های یکدیگر عملیات مشترک که امروز همان افسران روسی که آن معاهده را امضأ نموده و نوشته اند در کتاب های خویش بر این امر اعتراف می کنند . تنها یک ونیم سال بعد معاهده ای یک آتش بس امضأ گردید و بعد ازآن  در طول تمامی تقریبأ هفت و هفت نیم  سالی که روسها در این جا حضور داشتند ، همین شورای نظار در سالنگ هم امنیت قطار های آنها را می گرفت و همچنان در تنگه تاشقرغان نیزامنیت آنها را تأمین میکرد . و دیگر تمامی مناطق در دست حزب اسلامی بود سالنگ شمالی نیز در دست حزب اسلامی بود  . از کابل گرفته تا جبل السراج از سالنگ شمالی گرفته تا تنگه تاشقرغان و شیر خان بندر در این همه راهی دراز سنگر های حزب اسلامی وجود داشت و هیچ کاروانی هم از ایشان نجات نیافته است از قره باغ نیز هیچ قطاری مصؤن نه گذشته است .
هیچ قطاری از خنجان و بغلان سالم نه گذشته است اما اینها ( شورای نظار ) در همین مناطق امنیت قطار های روسی را تأمین میکرد … تبلیغات نیست صد ها اثری را افسران روسی نوشته اند .آنچه که در مقابل این خدمت از روسها کفش و گندم می فرستادند …و این راهم نوشته و گفته اند که در نخستین ارتباط چه چیز را به شورای نظار داده ایم و این ارتباطات  توسط چه کسی تنظیم شده بود چه مقدار پول برایشان داده میشد و درمسکو که پول چاپ می شد چه مقداری از آن پولها به پنجشیر انتقال می یافت ؟ و چقدر به کابل می آمد ؟ این همه افشأ شده است و هیچ چیزی پنهان نه مانده است …اگر جنگ پنجشیر به صلح و از راه گفتگو حل نه شود و از راه جنگ حل گردد و آنها به این جنگ شکست پذیر اصرار بورزند .مقاؤمت ممکن نیست چگونه میتوان در پنجشیرو درحال محاصره مقاؤمت کرد ؟ در تمامی افغانستان مقاؤمت صورت نه گرفت که شما در کابل با بیش از یکصدو شصت هزار سربازان ناتو در کنار شما بودند هوا پیما ها و تانکها در خدمت شما و قدرت هم در دست شما بود . وزارت دفاع از شما ، وزارت داخله از شما امنیت ملی هم از شما والی ها از شما ! افسران ارتش از شما ! شش صد جنرال از شما !در ان وقت که نتوانیستید مقاؤمت کنید اکنون در پنجشیر چگونه به مقاؤمت می پردازید ؟ نگذارید که این قضیه از راه جنگ حل شود ! اگر چنین شد احتمال قوی وجود دارد که تمامی منازل ، قصر ها ، شهرکها ، زمین ها باغ ها این ها همه مصادره شوند .این طبیعی است که چنین میشود . نکنید که گپ به اینجا برسد این به ضرر شما است ، مقاؤمت برایتان ممکن نیست. من به شما مشوره می دهم  آنکسی که کمی هم از جنگ شناخت داشته باشند میداند که در چنین شرائط  و ظرفیت ها مقاؤمت ممکن نیست

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا