گـزیده اخبــار
خانه » اجتماعی » ارشادات مالی خان وسائر اذنابی ازطائیفه ای خودکفانان و آخندان!
ارشادات مالی خان وسائر اذنابی ازطائیفه ای خودکفانان و آخندان!

ارشادات مالی خان وسائر اذنابی ازطائیفه ای خودکفانان و آخندان!

موضوع روز باشد ، خلاصه باشد مجمل وکوتاه باشد ، شعار مفتکی و بی وقفه باشد یکی بر نعل ویکی برمیخ باشد ، نه سیخ بسوزد نه کباب باشد سخنان حضرت مالی خان با شبکه  حقانی تعلق دارد وازاذناب خود کفانان است که پس از حمله طیاره های پاکستانی بر مواضع اردوگاه های مهاجران وزیرستان شمالی وجنوبی واقع درولایت خوست ایضأ ولایت کنردریکی ازاین اردوگاه ها که در نزدیکی شهرخوست مؤقیعت داشت حضور یافت و درحالیکه قدیفه سنتی اش هیچگاه از وی یک چهره نظامی با لخصوص خود کفاندن در راه خرافات طالبی را ترسیم نه میکرد وبیشتر به یک سادوی قبیلوی می ماند در خطاب به همه حاضران اعم ازاستشهادی وانتحاری با ضافه عوام بینوای آن اردوگاه با کلیمات ضدو نقیض چنین فرمود:آن طیاره های که در میدان هوائی مانده نیز ختم شده است به شمول هلیکوپتر ها و هر چیز دیگری ! صرف آن قدر هلیکوپترهای موجود اند که ما  توسط آن از یکجا به جایی دیگری میرویم . پیلوت ها نیز با آنها یکجا رفته اند . تمامی وسائل و سلاح های خوبی که است آنرا نیز از ما با خود برده اند اما  یک گپی  است که بروی زمین الحمد لله قسم یاد میکنم که قدرتی را نه میبینم و نه هم وجود دارد که در برابر این مجاهدین و عوام مقابل شوند .

( مالی خان به با دست بسوی جمعی از اهالی اردوگاه که سخنان جناب مالی خان را با دلهره استماع مینمودند اشاره میکرد )من به شما از جانب مشران امارت اطمینان میدهم که از اینجا ( کمپ مهاجرین ) هیچکسی کوچ خود را نه برند ما به شما اطمینان میدهیم مثلی که در گذشته آرام زندگی داشتید همان طور به آرامش زندگی را به پیش خواهید برد . من دیروز آمده ام تمامی مناطق خود را دیده ام صبح اول وقت مجاهدین برای دفاع تان خواهند آمد و با قربانی سر از شما دفاع خواهند کرد ..( با اشاره ) آنطرف که کدام سرحدات ما هست اصلأ تمامی سرحدات ما است ولی آنچه که اشرف غنی داده اند حرف دیگر و از سطح ما بلند است  شما می شناسید زیرا باشنده گان همین وطن هستید ..دفاع تان به سروجان  تا آخرین حد برما فرض است شما به هیچ جای دیگری نروید ، من به هدایت وزارت دفاع آمده ام تمامی قطعات را جابجا کرده ام فقط منتظر فرمان هستم . اگر فرمان میداد ، طیاره ها خو پیش امریکائی ها نیز موجود بود با ناتو هم بود مگر به فضل خداوند و به همت همین مردم شکست خوردند ….این قدر بی غیرت نیستیم که نتوانیم از شما دفاع کنیم و یا هم صدای تانرا نه شنویم یا حقی که بر ما دارید آنرا به شما ندهیم …اگر امر شود شباشب تابع امر هستیم و اگر امر قبول نه کنیم باز بر عدم اطاعت ما دلالت میکند …….می گوئیم : برادران ای عوامل و اذناب شبکه حقانی ! ای شاه غلام جان مالی خان  شما چرا حرف های بی حساب می زنید ؟

 نه کنه بلا نسبت  بیماریی هذیان   شیخ مجیب  انصاری دلقکی که گاه گاهی در منبری از مسجد گذرگاه شریف هرات عقده های دلش را می کشد به شما نیز سرایت کرده است که وی نیز در یکی از هذیان های تاریخی اش گفته بود اگر همین لحظه بزرگان امارت اسلامی اجازه بدهند مجاهدین جان برکف تمام دنیا پرچم لا اله الی الله را در کاخ سفید امریکا به اهتزار در می آورند .بلی صحیح می فرمائید ولی واقیعت چیز دیگریست . شاه غلام جان مالی خان عزیز !

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

بالا